Ari Siltavuori

Part M tutuksi (Ilmailu 4/2010)

1 viesti aiheessa

Tässäkö tämä nyt sitten on?    :thmbdn:

 

Jään kovasti odottamaan Ilmailun seuraavaa numeroa, jossa (toivottavasti) päästään jo hieman asian ytimeen sekä korjataan/selvennetään tässä ensimmäisessä osassa esitettyjä asioita.

 

Ensilukemalla harmaita hiuksia kasvattavat

-EASA ilma-aluksen määrittely. Entäs jos ei ole EASA-tyyppihyväksyntää (http://www.easa.eu.int/ws_prod/c/c_tc_aircraft.php), eikä kuulu Liite II:n listalle?

-pilot/owner-käsitteen määritys

-pilot/owner: huoltotyön kuittaus versus huoltotodisteen antaminen

-koko 66L/Trafi-lista osio vain sotkee ja saa aikaan lisäkysymyksiä

-ELA1. Onko C172B, jonka MTOW on alle 1000kg ELA1-lentokone. Esimerkki, joka voikin olla huono esimerkki. Entä jos MTOW:a on nostettu/laskettu maagisen rajan toiselle puolelle STC:llä.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään