Petri Lamberg

Tietokoneesi

15 viestiä aiheessa

Tänne olisi siis tarkoitus laittaa kuvia omista tietokoneistanne.  ;)

Tässä minun HP:n pönttö..

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä noiden valojen tarkoitus oikeen on? Ei kai vaan tuuninki ole iskenyt ??? Mielummin se ruma pönttö pitää piilossa jossain kaapin takana.. Ei ymmärrä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä noiden valojen tarkoitus oikeen on? Ei kai vaan tuuninki ole iskenyt ??? Mielummin se ruma pönttö pitää piilossa jossain kaapin takana.. Ei ymmärrä.

Minkäs sille voi jos ne tulee "Vakiona" kuten mulla. Kone on kuin joulukuusi... etupaneelissa tuo punainen ja sisälläkin ties mitä tuikkuja... Vihreetä valkosta sinistä punasta... :P Ei noita kehtaa irtikään repiä. Mut mulla se onkin tuolla pöydän alla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oiskohan nuo matti meikäläis asiakkaiden houkuttimia, tulee Ahaa elämys sellaiselle kun näkee kopassa valot. Itse en tuollaisia turhia virityksiä kaipaile, ei sen puoleen, ei tuonne Nexus Edgen sisuksiin edes näkisi sisältä sellaisia valoja  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä kone on parhaimmillaan silloin, kun se on huomaamaton (eli hiljainen ja ilman turhia valoja)

Oma koneeni ei ole, pitää hurinaa. Sen sijaan kotelossa arvostan tilaa, eli mikään pieni koko ei mulle ole "etu"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako tähän laittaa kuvia 8bit. veteraani tietokoneista? Tästä voisi tulla mielenkiintoisempi osasto jos nekin otettaisiin mukaan.

Minulla niitä olisi noin 30 kpl. Kaikenlaista muisteloa niistä voisin vääntää . . . .

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako tähän laittaa kuvia 8bit. veteraani tietokoneista? Tästä voisi tulla mielenkiintoisempi osasto jos nekin otettaisiin mukaan.

Hep! Ilman muuta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun ei muut uskalla, niin laitetaan meidän työpaikan kahviautomaatti. Tuo oikeanpuoleinen mustanpunainen on ilmeisesti joku tietokone, ainakin kun sitä pitää bootata vähän väliä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun ei muut uskalla, niin laitetaan meidän työpaikan kahviautomaatti. Tuo oikeanpuoleinen mustanpunainen on ilmeisesti joku tietokone, ainakin kun sitä pitää bootata vähän väliä.

Kaveri on Selectalla hommissa, yhtenään joutuu kiertelemään pitkin Joensuuta korjailemassa juuri noita kaffeautomaatteja :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jospa porukka säikähti sitä kun uhkasin tuolla laittaa juttua 8-Bit. veteraanikoneista. Jospa vedän vähän takaisin . . . ehkä niille olisi viisaisnta perustaa oman ketju? " 8-bittiset hirmut" tms.

:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varsinaisesta koneesta ole mutta tässä nyt jotain

e. Ja tuollakin on vaikka kuin jumalattomasti valoja mutta ei oo nyt vaan kiinni :D ( 6x 30cm katodi putkee )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään