Guest jome

NEAR AS nurin?

4 viestiä aiheessa

Jaahas, ratkesi meikäläiselläkin tämä Integrated ATPL rahoitusongelma ikään kun itsestään. www.nearas.no sivut on alhaalla, ja sain mailia otsikolla "NEIA Konkurs, hva nå?"  Taisi loppua se norjalainen integrated ATPL tähän.

Onks tietoo mistä löytys edullista lentokoulutusta  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitää nyt vastata tähän kun liippaa melko läheltä.

Eli itsellä seuraavanlainen tilanne. Kävin tuolla NEIA:n testeissä Vigrassa alkuvuodesta. Läpäisin testit ja minun oli määrä aloittaa kurssini Floridassa 12.4.. Toisin kuitenkin kävi. Sain aluksi tietoa että aikovat ajaa tuon NEIA:n alas rahavaikeuksien takia. Koulun johtohenkilöt kertoivat kuitenkin että ei syytä huoleen sillä heillä on neuvottelut hyvässä mallissa uusien ilmailusta kiinnostuneiden norjalaisten sijoittajien kanssa, joiden kanssa he tulisivat perustamaan uuden, vakavaraisemman ja entistä paremman ilmailuopiston. Aloin itse tässä vaiheessa hieman epäillä koko koulun luotettavuutta ja sainkin tietoja että yhteistyö Pelican Flight Trainin Centrerin kanssa on kariutunut pahasti maksamattomien laskujen vuoksi. Tämä selitettiin NEIA:n puolelta sillä, että Pelican on alkanut vaatia heiltä ylimääräisiä maksuja ja että NEIA olisi itse lopettanut yhteistyön Pelicanin kanssa. Tulevaisuudessa yhteistyö tultaisiin toteuttamaan Chesapeake Proflightin kanssa, joka oli NEIA:n tietojen mukaan "parhaillaan" muuttamassa Floridan osavaltioon. Tästä minulla ei ollut muuta tietoa kuin se mitä NEIA:lta olin saanut.. Yht'äkkiä en enää saanut yhteyttä koulua johtaviin henkilöihin ja päätimmekin reilun parin viikon informaatiopimennon jälkeen yhteyshenkilöni kanssa vaihtaa opinahjoa..

Tällä hetkellä erittäin hyvältä vaihtoehdolta kuulostaa Oxford Aviation Academy, joka tarjoaa lähes samanlaista koulutusta kun NEIA maalaili lentäjiksi aikovien mielikuviin. Hinnassakaan ei suurta eroa ole.

Onni onnettomuudessa on tosiaan se, että en ehtinyt maksaa vielä mitään kurssimaksuja NEIA:lle. Olen kuullut että nuo, jotka ovat NEIA:n kautta lähteneet Floridaan olisivat melkolailla nyt oman onnensa nojassa siellä, siltä NEIA:lta ei enää apua heru ja rahojakin on kaiketi erittäin vaikeaa saada takaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään