Daniel Molander

Airline Manager FB

27 viestiä aiheessa

Täällä pelataan myös kyseistä peliä, on muuten hyvä :thmbup:

Alkuun kun pääsee niin sitä rahaa alkaa virrata aika lailla   :laugh:

Samaa mielt :thmbup: mun lentoyhtiön nimi o molander Airlines ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon ainakin ihan koukussa, ku oon saanu vihdoin oman firman mallilleen. :thmbup: Sape Airlines on yhtiön nimi. Ärsyttää vaan, kun kunnon profitit tulee vaan ylipitkistä lennoista.. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä pelaan, tosin tänään aukaisin ko. sovelluksen ekan kerran piiiiiitkään aikaan.

Ystävällisin terveisin Frankfurt Airlinesin johto.

EDIT: Ville puhuu pienestä lentoyhtiöstä, kyllä sulla paljon enemmän reittejä kun mulla on. Tosin mulla on muutama selkee hubi... ::):laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Ville puhuu pienestä lentoyhtiöstä, kyllä sulla paljon enemmän reittejä kun mulla on. Tosin mulla on muutama selkee hubi... ::):laugh:

No, tämmöistä tänään.

[ attachment removed / expired ]

E: Pitääkin noin 2 miljardia tuhlata nyt johonkin :P  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alotin nyt sitte pelaamaan tota Airline Manageria ja oon jo koukussa siihe, mut sainpahan syyn lopettaa Farmvillen pelaamisen  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alotin nyt sitte pelaamaan tota Airline Manageria ja oon jo koukussa siihe, mut sainpahan syyn lopettaa Farmvillen pelaamisen  ;D

Asiaa!!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuo Airline Manager täysin bugiton ole..

Tai sitten jokin matkustaja oli vain kovin nälkäinen tai kapulle tuli kova nälkä, vaikkei tuolla lennolla uskoisi olevan aikaa syömiseen..  ;D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu itsekkin aloitin tuon Airline managerin. Katsoo jos tuota airwaysimiäki rupeis pelaamaan, täytyy tutkia ja katsoa miten tuo FB:n jaksaa kiinnostaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu itsekkin aloitin tuon Airline managerin. Katsoo jos tuota airwaysimiäki rupeis pelaamaan, täytyy tutkia ja katsoa miten tuo FB:n jaksaa kiinnostaa.

Niinno, ei se naamakirja muuten kiinnosta, Mafia Warsia ja Airline Manageria siellä pelataan  ;D:thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään