Jukka Mäcklin

Sähköpostipalvelimen valinta.

2 viestiä aiheessa

Moro!

Tulee eteen nettiliittymän vaihto Elisasta Saunalahteen ja pähkäilen nyt että kannattaisiko siirtyä johonkin muuhun kuin operaattorin hallinnoimaan sähköpostiin? Esim. G-mailia on suositeltu, mitä mieltä? On se kuitenkin melkoinen puuha vaihtaa uuteen sähköpostiosoitteeseen vaikka ei sitä kovin usein varmaan tapahdu eli vaihdeta operaattoria.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee eteen nettiliittymän vaihto Elisasta Saunalahteen ja pähkäilen nyt että kannattaisiko siirtyä johonkin muuhun kuin operaattorin hallinnoimaan sähköpostiin? Esim. G-mailia on suositeltu, mitä mieltä? On se kuitenkin melkoinen puuha vaihtaa uuteen sähköpostiosoitteeseen vaikka ei sitä kovin usein varmaan tapahdu eli vaihdeta operaattoria.

G-mailia itse pitkään käyttäneenä voin suositella. Mulla läppäri lukee G-mailista useammankin eri G-osoitteen inboksit "tuplavarmistuksena". Mailit jäävät tietysti myös selaimen kautta hoideltavaan käyttöliittymään talteen, mistä n. kerta viikkoon tsekkaan roskapostikansion. Myös mahdollisten muiden laatikoiden mailithan voi ohjata kiertämään G-mailin kautta, ko. spammifiltteri kun on on aika tehokas.

Google-tilin kokonaisuudessa hyvää on mielestäni karttojen lisäksi kalenteri. Se on jaettavissa, ja lähettää ilmaiseksi tekstiviestimuikkarit tapahtumista. Mulla on myös Google Wave kytkettynä, käyttäjätuttuja on tosin vielä niin vähän, että ei ole päässyt oikein muodostamaan kuvaa sen käytännön hyödyllisyydestä. Mutta luulen että se on tulevaisuutta.

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään