Guest jleminen

Windows 7 OEM:stä 32 vai 64-bittinen versio FSX:lle

7 viestiä aiheessa

No niin, nyt alkaisi olla aika siirtyä Windows 7:n maailmaan. Tuota OEM-versiota saa 32 ja 64 -bittisinä versioina, ja nykyään ei ilmeisesti tarvitse ostaa mitään komponenttia hankkiakseen OEM-version. Nyt enää tarvitsisi päättää, kumman version ottaisi Intelin Core 2 Duo E8600:lle. Kertoilkaahan näkemyksiä puolesta ja vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinulla näyttäisi olevan tuplaydinprosessori niin tämän tuloksena voit ottaa kumman haluat eli kummatkin toimivat hyvin. Näin minulle on sanottu, että tuplaydinprosessori ja tarpeaksi (väh. 2gt) keskusmuistia niin kyllä toimii molemmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, nyt alkaisi olla aika siirtyä Windows 7:n maailmaan. Tuota OEM-versiota saa 32 ja 64 -bittisinä versioina, ja nykyään ei ilmeisesti tarvitse ostaa mitään komponenttia hankkiakseen OEM-version. Nyt enää tarvitsisi päättää, kumman version ottaisi Intelin Core 2 Duo E8600:lle. Kertoilkaahan näkemyksiä puolesta ja vastaan.

64 bittinen ehdottomasti jos yhtään tulevaisuutta (ja nykyhetkeä) haluaa ajatella. 32 bittinen käyttis ei tue kuin sen vajaa 4 gigaa muistia ja et saa edes nykyisestä koneestasi kaikkea irti 32 bittisellä windowsilla, saatika jos myöhemmin päivittelet konettasi.

- Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, nyt alkaisi olla aika siirtyä Windows 7:n maailmaan. Tuota OEM-versiota saa 32 ja 64 -bittisinä versioina, ja nykyään ei ilmeisesti tarvitse ostaa mitään komponenttia hankkiakseen OEM-version.

Moro

Itse olen miettinyt samaa juttua, mutta mistä voi ostaa OEM-version ilman että ostat komponentteja? Tietty jos on suhteita, mutta näin normaali pulliainen jos on asialla.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän se selvine sitten kun tulee myyntiin tuo Windows 7 ensin.

Luin juuri jostakin, että enää ei tarvittaisi sitä komponentinostoa. Tietysti edelleen OEM sitoo asentamaan vain yhteen koneeseen. Pistin Verkkokauppaan tilaukseen sellaisenaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Itse olen miettinyt samaa juttua, mutta mistä voi ostaa OEM-version ilman että ostat komponentteja? Tietty jos on suhteita, mutta näin normaali pulliainen jos on asialla.....

Itse ostin oman Vistan OEM-version Verkkokaupasta satasella ilman mitään juttuja. Käveli vaan kassalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään