Mikko Maliniemi

Ketju sekalaisille kuville

1 188 viestiä aiheessa

Vähän taiteellinen kuva (tai miten sen nyt ottaa..) mielipiteitä?

Pirun kalliin näköinen kuva kun on toi FIN tuolla kilvessä......  ;D

No mutta vähän vakavammin.... luulen ymmärtäväni ideasi, mutta ei oikein toimi.  Jotain vähän ilmeikkäämpää olis mukava olla. Eri kuvakulmaa, heijastuksia, leikkausta, muu ( mikä? ). Sorry mutta nyt se on vähän sen näköinen että kävelenpä auton viereen ja otan kuvan.

Nämä on tietty niitä mielipiteitä....  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirun kalliin näköinen kuva kun on toi FIN tuolla kilvessä......  ;D

No mutta vähän vakavammin.... luulen ymmärtäväni ideasi, mutta ei oikein toimi.  Jotain vähän ilmeikkäämpää olis mukava olla. Eri kuvakulmaa, heijastuksia, leikkausta, muu ( mikä? ). Sorry mutta nyt se on vähän sen näköinen että kävelenpä auton viereen ja otan kuvan.

Nämä on tietty niitä mielipiteitä....  ::)

Sä oot vähän hidas. Siinähän luki että average ja 588 tai jotain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heheh, Nykissä höyryää aina talvisin :D Itsekkin on tullut kuvailtua noita höyryjä, Nykki on tietenkin muutenkin jotenkin inspiroiva kaupunki kuvata. (olisiko jollain kuvia? omia ei löydy läppäriltäni...)

Samoin, koitin etsiä, mulla oli yksi kuva Manhattanilta, jossa joku tomppeli oli ajanut autonsa tommoisen höyryritilän päälle...oli muuten pikkuisen lasit huurussa, myös sisältä!

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tota noin, millasilla kuvausmasiinoilla otatte noita kuvia, on aikas hienoja.

Itellä nötköttää  Digijärjestelmä Minolta 5D nurkissa (vähän käytettynä hankittu), pitäisi alkaa harjottelemaan tota kuvaamista enemmän kuvaus vinkkejä voi antaa vapaasti varsinkin luontokuvaamiseen ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime reissulta.

Hieno kuva, joskin minua hieman häiritsee tietty vaaleus/haaleus. Saatko originaaliin lisättyä kontrastia ja samalla tiputettua kirkkautta suht reilusti? Kokeilin itse ja ainakin omaan silmään muutos ole entistä parempaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosi hienoja kuvia!

Minun kuvat ei ole teknisesti kovin hyviä, ja kuvattavilta puuttuu pää tai ovat jo puoliksi jo häipyneet kuvista.

Muistan Mikko Eeron, kun jutusteltiin siis hänestä. Harmi kun ei ole virtuaalihali hymiötä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nytpä vasta huomasin tämän ketjun. Onpas tolkuttoman upeita nuo Mikon hautuumaakuvat. Kauniita kerrassaan. Kun päästiin kirkollisiin aiheisiin, laitan myös muutaman, vaikkeivät nuo sinällään kovin ihmeellisiä olekaan.

Helsingin Pitäjänkirkko eräänä tapaniyönä.

[ attachment removed / expired ]

Räisälän kirkko Karjalan kannaksella 19.5.2007. Risti on modernimpaa neuvostoliittolaista mallia.

Isovanhempieni ja isoisovanhempieni vihkikirkko Kurkijoella Laatokan-Karjalassa samana päivänä.  :'(

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälläinen kivikasa löytyy synnyinkaupungistani, lienee kaikille tuttu.

Onhan sitä Turun linnassa tullu käytyä.

Ei vaines.. Olen ihan oikeasti käynyt tuolla Savon linnassa. Mielenkiintoiset vessat noissa torneissa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipäs ole tuota lunta käytettävissä, eikä kyllä muutenkaan ihan yhtä hartaaseen tunnelmaan pääse kuin noissa aloituskuvissa  :-[

Ajattelin kumminkin laitella muutaman kuvan joita tuli näpsittyä vähän "sillä silmällä" tuossa jokin aika sitten. Muuta yhdistävää tekijää ei liene kuin mahdollisesti se, että tässä paikassahan tottakai kummittelee.....

Onkos nuo kuvat Mineral Wellsin kaupungista.

Koneella on muutamia kuvia tuossa isoveljen reissusta, juuri tuolta Mineral Wellsin kaupungista, olivat ohimeno matkalla kävässeet.

Vetivät tuossa viime kesänä sellaisen suht ison reissun rapakon takana, lähtöpaikka oli Boston ja päämäärä Los Angeles.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan sitä Turun linnassa tullu käytyä.

Ei vaines.. Olen ihan oikeasti käynyt tuolla Savon linnassa. Mielenkiintoiset vessat noissa torneissa ;D

Jepjep, Turussa on Turun Linna, Hämeenlinnassa on Hämeen Linna mutta Savonlinnassa on Olavinlinna.

Ja itse kuvasta, melkoisen hieno!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa muutama hassuke spottausmatkan varrelta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos nuo kuvat Mineral Wellsin kaupungista.

Koneella on muutamia kuvia tuossa isoveljen reissusta, juuri tuolta Mineral Wellsin kaupungista, olivat ohimeno matkalla kävässeet.

Vetivät tuossa viime kesänä sellaisen suht ison reissun rapakon takana, lähtöpaikka oli Boston ja päämäärä Los Angeles.

Ovat juurikin sieltä. Kyseessä on Baker Hotel joka joskus aikanaan oli ilmeisesti kovinkin suosittu kylpylähotelli 30-luvun julkkisten keskuudessa. Nyttemmin ollut suljettuna jo vuosia. Kaverin kanssa piipahdettiin taannoin kuvaamassa matkalla Fort Woltersiin.

Bostonista Los Angelesiin kuulostaa reippaalta reissulta. Autolla vai moottoripyörällä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ovat juurikin sieltä. Kyseessä on Baker Hotel joka joskus aikanaan oli ilmeisesti kovinkin suosittu kylpylähotelli 30-luvun julkkisten keskuudessa. Nyttemmin ollut suljettuna jo vuosia. Kaverin kanssa piipahdettiin taannoin kuvaamassa matkalla Fort Woltersiin.

Bostonista Los Angelesiin kuulostaa reippaalta reissulta. Autolla vai moottoripyörällä?

Vuokra-autolla menivät, eteläisiä osavaltioita pitkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noista yökuvista tuli mieleen yksi vajaa vuosi sitten ottamani kuva:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Isovanhempieni ja isoisovanhempieni vihkikirkko Kurkijoella Laatokan-Karjalassa samana päivänä.  :'(

-A-

Rappuset ja osa perustuksia ovat enää jäljellä Impilahden kirkosta. Talo on myöhemmin rakennettu osittain kirkon perustuksille.  :P

Salmin kirkko

Jotain ehjääkin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rappuset ja osa perustuksia ovat enää jäljellä Impilahden kirkosta. Talo on myöhemmin rakennettu osittain kirkon perustuksille.  :P

Kas, mielenkiintoista kuvamateriaalia nuokin!

Hienoja kuvia kyllä kautta linjan tässä ketjussa :)

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään