Petri Pohjonen

Kuntavaalit 2008

226 viestiä aiheessa

Onko kukaan muu foormulainen kunnallisvaaleissa ehdokkaana ??

Allekirjoittanut on Kirkkonummella kokoomuksen riveissä numerolla 45, paikalliset - saa äänestää !!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokoomuksen ehdokkaana huh huh :thmbdn: ei ainakaa duunareilta tarvi äänii odottaa!! Ei ole vissii porvarit ihan vielä jokasta euroo köyhältä kansalta viäny ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokoomuksen ehdokkaana huh huh :thmbdn: ei ainakaa duunareilta tarvi äänii odottaa!! Ei ole vissii porvarit ihan vielä jokasta euroo köyhältä kansalta viäny ???

Kyllä Kokoomus on aika kaukana todellisesta oikeistosta tällä hetkellä Suomessa... :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä Kokoomus on aika kaukana todellisesta oikeistosta tällä hetkellä Suomessa... :thmbdn:

Aika kaukana kaikesta itseasiassa, mutta niinpä nuo suuret puolueet ovat kaikki. Kaukana maanpinnasta ja kansasta kukin omalla suunnallaan.

Onneksi on pienpuolueet ja sitoutumattomat, jotka pystyvät tarjoamaan kansalle edes tahatonta komiikkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika kaukana kaikesta itseasiassa, mutta niinpä nuo suuret puolueet ovat kaikki. Kaukana maanpinnasta ja kansasta kukin omalla suunnallaan.

Onneksi on pienpuolueet ja sitoutumattomat, jotka tarjoavat pystyvät tarjoamaan kansalle edes tahatonta komiikkaa.

Heh ! Tuossa olet kyllä oikeassa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä myös Jyväskylässä ehdolla. Kokoomuksen listoilla minäkin, mutta sitoutumattomana.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä myös Jyväskylässä ehdolla. Kokoomuksen listoilla minäkin, mutta sitoutumattomana.  :laugh:

Jaajaa :) Pitääpä katsoa jaksaisiko tällä kertaa vaivautua ihan äänestämäänkin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdolla ollaan Helsingissä, Kansallisen sekoomuksen(kokoomuksen) listoilla. Numero taitaapi olla 517. Saa äänestää jos kehtaa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun ehdokkaani:

216 Lauri Kosonen, 21 v, siviilipalvelusmies, työtön

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa vaalit jäädä allekirjoittaneelta väliin, kun kova matkustustahti pitää lentokoneessa kaikki viikonloput vuoden loppuun saakka. Mutta, onnea kokoomukselle täällä Keravalla -- ja Obamalle Atlantin toisella puolella1  :thmbup: Tämän jälkimmäisen vaalikampanjaa olen päätynyt tukemaan niin ikkunamainoksin kuin rahallisestikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meillä Kirkkonummella on ollut hyvin tasaista Kokoomus/SDP/SFP ja demarit voittivat viimeksi ja saivat kunnanhallituksen johtopaikan ja sen jälkeen on mennyt kaikki päin helvettiä täällä. Ja mikä on lopputulos demarien rivissä. Ehdokasmäärä on tippunut 50->34 ja yksi valtuutettu loikkasi nyt näihin vaaleihin vielä kokoomuksen riveihin ! Eli ei kovin hyvin todellakaan. Ja demarien Urpilainen kuulostaa vielä pahemmalta kuin Heinälat, korjaan, Heinäluoma aikoinaan. Odotan innolla, että onko ensimmäistä kertaa valtakunnallisissa kunta/eduskuntavaaleissa, että demarit jäävät valtakunnallisella kannatuksellaan alle 20 prosentin !! Se olisi aikamoinen uutispommi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siirrytäänpä asiaan. Kannattaa varmaankin perustaa tälle natsikeskustelulle ihan oma threadi.

Minä olen Lahdessa Keskustan listoilta valittavissa valtuustoon numerolla 145. Kaikki joukolla äänestämään :) (mielellään jo ennakkoäänestyksessä, ettei varsinaisena vaaliipäivänä äänestäminen jää esim krapulan tai muun kansantaudin takia kokonaan väliin)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin ja asiaan. Forumin aihepiiri kun nyt on ilmailu niin Helsingin ehdokkaat voisivat ilmaista kantansa Malmin suhteen. Jani Luoto taitaa ainakin olla puolestapuhuja. Muita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko vähän nostella nyt, kun ennakkoäänestystä on tämä päivä ja huominen jäljellä ja sunnuntai lähenee kovaa vauhtia.

Miten on muutamilla foorumin ehdokkailla kampanja menny?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hyvin, tosin paremminkin voisi mennä. Ainoa hidaste on tässä kampanjassa: Raha. Joillakin on rahaa pistää 10 000e pelkkiin ratikkamainoksiin. Itse tyydyin vain oman piirin tarjoamiin 51kpl ratikoissa olevia ns lööppimainospaikkoja(ratikan sisällä, pylväässä olevat pienet mainokset)

Tuli muuten eilen juteltua Heikki Karun kanssa ja ideoitua ties mitä. Yhtenä ideointikohteena oli Malmin lentoasema. Sinne kun sais rakennettua vaikka mitä(ei siis kiitoradalle ;)  )

- Jani aka herra 517@ Helsinki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos tämä muuten ensimmäinen kerta, kun vaalikoneessa (ainakin MTV3) on kysymys "Uskotko jumalaan"? En ainakaan muista ennen nähneeni. Tuo on edistystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään vaalipäivä. Ensimmäiset vaalit meikäläisen mitkä ei kiinnosta juurikaan... Veikkaan Kokoomusta voittajaksi, SDP:tä pahimmaksi flopiksi ja Perussuomalaisia suurimmaksi yllättäjäksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnea kaikille kokoomuksen ehdokkaille kunnallisvaaleissa.  :thmbup: Itse en paassyt Keravalla aanestamaan, kun olen ollut viimeiset viikot liikenteessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jälleen suomalaiset valitsevat väärin ja saavat sitä mitä ovat tilanneet seuraaviksi 4 vuodeksi, mutta sellaista on demokratia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jälleen suomalaiset valitsevat väärin ja saavat sitä mitä ovat tilanneet seuraaviksi 4 vuodeksi, mutta sellaista on demokratia.

Kerropa, mikä olisi sitten oikein valittu ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joudun maksamaan vahemman veroja tulevaisuudessa, niin olen tyytyvainen. Muuten olen pettynyt.

Yha suurempi osa suomalaisista (myos duunareista) on nykyisin ikuisia nettomaksajia. Ja, samalla kun yhteiskunnan byrokratiaa on paisutettu aarimmilleen, niin ei kai ole ihme, etta aanestajat haluavat tallaiselle menolle loppua... Valitettavasti, jopa kokoomus on tassa suhteessa liian kesy puolue.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joudun maksamaan vahemman veroja tulevaisuudessa, niin olen tyytyvainen. Muuten olen pettynyt.

Yha suurempi osa suomalaisista (myos duunareista) on nykyisin ikuisia nettomaksajia. Ja, samalla kun yhteiskunnan byrokratiaa on paisutettu aarimmilleen, niin ei kai ole ihme, etta aanestajat haluavat tallaiselle menolle loppua... Valitettavasti, jopa kokoomus on tassa suhteessa liian kesy puolue.

Mielenkiintoinen elämänkatsomus. Pelkällä rahalla on merkitystä.

Kannattaa joskus tutustua valtioon jossa valtio ei kustanna juuri mitään. Voi olla että suomi tuntuukin ihan kivalta sen jälkeen. Esim. Sveitsissä verot ovat alhaiset mutta sitten vastaavasti kaikesta otetaan rahaa ihan oikeiden hintojen mukaan.

Se, mikä tuntuu kivalta riippuu toki siitä, että paljonko käyttää yhteiskunnan palveluja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään