Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Joskus kannattaa heittää porukkaa aikaisin aamusta kentälle Jotain isoa näkyi kotimaanterminaalin sillalta, joten päätin mennä tsekkaamaan....... F-GSQJ [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 No niin, heräämispalkinto on annettu näköjään! ...on muuten isot kannut tuossa, jos ette ole huomannu... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Komea ilmestys! Mitähän se EFHK:lla teki... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Yksi kauneimmista koneista mitä on olemassa, AF:n kolmesatanen. On vaan vähän suttuinen pinta. Pitääkö Mikko ajat paikkaansa? Flight arrived in Helsinki (HEL) at 03:26 Sat 14 Jun 08 Flight left from Helsinki (HEL) at 05:34 Sat 14 Jun 08 Jatkoi muuten Tokyoon tuo AF278. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Olen ollut neljänä aikaisempana lauantai-aamuna peräkkäin kentällä mutta nyt päätin olla menemättä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Kärrpele mikä tuli missattua...! :'( Oliko tuo muuten ihan Diverttaus vai mikä...? Mikolle ISO käsi kuvista, olisi muuten jäänyt unholaan koko kone! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Nyt kun tarkemmin katsoo, niin kuoriutuuko ranskalaisten maalipinta tuosta keskeltä päältä? Tuo paloauto on ihan Fiat Unon kokoinen tuon kannun vieressä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Sais tuo AF:n T7 kävästä pesulla ja maalissa kun tulee Tokiosta takaisin kotia. Kyl noi GE:n pannut on isot [EDIT] Ilkka näet aivan oikein. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Toi on varmaan se sama kone jonka tulon bongasin vähän yli kolme suoraan Porvoon suunnasta ajellessani Tikkurilan alueella 8) Ihmettelin vaan kuinka se oli jättäny jo pitemmältä matkalta vanaa jälkeensä molempien siipien kärjistä vaikka lensikin todella alhaalla, Tikkurilan kohdalla suunta oli etelään eli laskeutui varmaan 04lle ! Oli vaan outo tulo suunta kun sieltä piti vaan meidän tietojen(taxiservi) mukaan tulla Malaga ja Kos silloin 03-04 välillä ja pikaisesti katottuna kone näytti 757ltä 8) Tää vaa tällasena havaintona tien päältä ku ei must normaalia tollaset jättövanat siipien kärjistä et jos joku viksumpi osais kertoo moiseen syyn ? Ja sitä jättövanaa näky tosi pitkälle itään päin joka oli kanssa tosi outo lähestymis suunta tuohon aikaan aamusta EFHKlle !!!!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Toi on varmaan se sama kone jonka tulon bongasin vähän yli kolme suoraan Porvoon suunnasta ajellessani Tikkurilan alueella 8) Ihmettelin vaan kuinka se oli jättäny jo pitemmältä matkalta vanaa jälkeensä molempien siipien kärjistä vaikka lensikin todella alhaalla, Tikkurilan kohdalla suunta oli etelään eli laskeutui varmaan 04lle ! Oli vaan outo tulo suunta kun sieltä piti vaan meidän tietojen(taxiservi) mukaan tulla Malaga ja Kos silloin 03-04 välillä ja pikaisesti katottuna kone näytti 757ltä 8) Tää vaa tällasena havaintona tien päältä ku ei must normaalia tollaset jättövanat siipien kärjistä et jos joku viksumpi osais kertoo moiseen syyn ? Ja sitä jättövanaa näky tosi pitkälle itään päin joka oli kanssa tosi outo lähestymis suunta tuohon aikaan aamusta EFHKlle !!!!! Kone on dumpannu menovettä pois jotta saisi painoa pudotettua. Yleensä ne putket josta sitä tulee on siipien päissä tai siinä keskivaiheilla, riippuu koneesta aika pitkälti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Kone on dumpannu menovettä pois jotta saisi painoa pudotettua. Yleensä ne putket josta sitä tulee on siipien päissä tai siinä keskivaiheilla, riippuu koneesta aika pitkälti. Tuskimpa ne ihan noin lähellä enää sitää tekee? Eikös aika perinteinen paikka ole ollu PVO holdi? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Kone lähti 22R:ltä kameran kellon mukaan 05.43. Mittasi melkein koko radan. Saapumisesta en sen kummemmin tiedä, mutta sumua ja kosteutta oli PALJON. Tästä johtunee pitkät nauhat siipien kärjissä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Meinasin lähteä aamulla katsomaan jos olisi jotain spesiaalia mutta enpä sitten jaksanutkaan ja.. Sellanenhan siellä siis oli. :'( Nohh.. Toivotaan että Pullmanturin mahd. ''toinen -400'' on sitten joku harvinaisempi.. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Heippa. Tuo Air France näytää vähän kuin Ranskalaiset jalkapalloiliat (EM08)Hollantilaisen vasta,peli jälkein?(4-1) Se hyvää väri on pois! Chris Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 ''toinen -400'' on sitten joku harvinaisempi.. 8) Miksi olisi? Menee varmasti samankaavan mukaan kuin viimeksikin, eka on se uudessa liveryssä oleva -400, ja toinen vanhassa maalisssa oleva -300 sarjalainen. Kyllä tuo 773 on/oli paljon mielenkiintoisempi mielestäni.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Olisi hienoa kun joku jolla on taitoa, manipuloisi Mikon viimeiseen kuvaan Air Francen tekstin tilalle "Finnair" ja Skyteamin logo peittoon. Mikon luvalla tietenkin. Ai niin ja tuo hurmaava moottori tietenkin siniseksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Meinasin lähteä aamulla katsomaan jos olisi jotain spesiaalia mutta enpä sitten jaksanutkaan ja.. Sellanenhan siellä siis oli. :'( Nohh.. Toivotaan että Pullmanturin mahd. ''toinen -400'' on sitten joku harvinaisempi.. 8) Olisiko 743? Eikös Pullmanturilla ole sellainenkin. EDIT: Toni ehti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Olisiko 743? Eikös Pullmanturilla ole sellainenkin. No sehän se justiinsa onkin! siellä vaan pikku virhe sattunut, porukka sitten alkaa kehittelemään jotain "spesiaalisempaa" siitä.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Miksi olisi? Miksei olisi? Jos kerta lukee että on tulossa 2X 744 eikä Pullmanturilla ole kuin 1Kpl 744? Olisiko 743? Eikös Pullmanturilla ole sellainenkin. On, EC-IOO.. No sehän se justiinsa onkin! siellä vaan pikku virhe sattunut, porukka sitten alkaa kehittelemään jotain "spesiaalisempaa" siitä.... Mistäs tiedät ettei ole lainakone? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Olisi hienoa kun joku jolla on taitoa, manipuloisi Mikon viimeiseen kuvaan Air Francen tekstin tilalle "Finnair" ja Skyteamin logo peittoon. Mikon luvalla tietenkin. Ai niin ja tuo hurmaava moottori tietenkin siniseksi. Siitä vaan! E:Alkoi naurattaa toi Chrisin kommentti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Tuli alas 04:lle (luultavasti R?). Espoon se ylitti 03:19. Sai siinä aamutuimaan kävelyllä vähän hieraista silmiä kun katsoi kirkkaalla taivaalla telineitä ulosottavaa T7:aa.. Harmi ettei viipynyt yhtään pidempään, kentälle kun pääsin (kameran kanssa) vasta juuri ennen kuutta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Summa summarum: Mikähän oli syy AF:n pistäytymiseen EFKH:lla matkallansa Aasiaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Summa summarum: Mikähän oli syy AF:n pistäytymiseen EFKH:lla matkallansa Aasiaan? Asiasta en mitään tiedä, mutta veikkaisin medikaalia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Asiasta en mitään tiedä, mutta veikkaisin medikaalia. Tai teknikaali kun oli sen verran kauan kentällä palokalusto ympärillä.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 14, 2008 Parit multakin (tosin ei tirplasta) Pullmanturin nokka.. [ attachment removed ] Päviän toinen ylläri! [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla