Antti Havukainen

Vista + laajakuvanäyttö + vanhat pelit = ongelmia?

5 viestiä aiheessa

Pari lyhyttä kysymystä:

Toimivatko muutaman vuoden vanhat pelit (esim. Age of Empires II tai Rise of Nations) sujuvasti Vistalla?

Entä miten on em. pelien toimivuus laajakuvanäytöllä? Jääkö näyttöön mustat reunat vai osaako tuo skaalata resoluution sellaiseksi, että koko näytön tila on käytettävissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen nähnyt AoE II:sta pelattavan 64-bit Vistalla. 16:10 näytön toimivuus riippuu täysin pelistä, jos käyttis antaa 4:3 tai 5:4 muotoista kuvaa, niin mustat reunat taas riippuvat näytöstä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarviiko FS2004 jotain lisäjuttuja toimiakseen Vistassa vai toimiiko ollenkaan ylipäätänsä? Kaverilla ei suostu asentamaan ja itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan kun uusi kone tuli hommattua

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarviiko FS2004 jotain lisäjuttuja toimiakseen Vistassa vai toimiiko ollenkaan ylipäätänsä? Kaverilla ei suostu asentamaan ja itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan kun uusi kone tuli hommattua

Minulla ainakin toimii FS9 Vistassa ihan ilman mitään "lisäjuttuja".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari lyhyttä kysymystä:

Toimivatko muutaman vuoden vanhat pelit (esim. Age of Empires II tai Rise of Nations) sujuvasti Vistalla?

Entä miten on em. pelien toimivuus laajakuvanäytöllä? Jääkö näyttöön mustat reunat vai osaako tuo skaalata resoluution sellaiseksi, että koko näytön tila on käytettävissä?

Kerro toki mikä grafiikka ohjain sulla on. Kun useun niitten asetuksissa on kohta jolla voi saada ne mustat palkit reunoille. Eli kuvaa ei skaalata koko ruudulle jos se ei ole laajakuva kuvaa.

FS2004 toimii Vistan 64-bit versiossa WOW64:n avulla ihan hyvin. WOW64 on osa 64-bit Vistaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään