Esa Sairio

Mitä kokemuksia ajurista 52.16?

5 viestiä aiheessa

Millaisia kokemuksia teillä on näytönohjaimen ajurista 52.16? Olen asentanut sellaisen nyt, aiempi oli 45.23 joka toimi aika hyvin ja on minulla yhä tallessa. Näytönohjain on GeForce ti 4800 128MB.

Näyttää siltä, että 52.16 antaa käyttää reunanpehmennystä asennossa 2x ilman mainittavia muita ongelmia (kuten toimimattomat valikot, takkuilu, frameraten liiallinen putoaminen jne.). FS 2004:tä anti-aliasing täytyy edelleen ehdottomasti pitää pois kytkettynä.

Näin saadaan se etu että sahalaitainen horisontti tai sahalaitainen lentokoneen tai muun objektin reuna näyttää huomattavan siistiltä ja luonnollisemmalta kuin jos reunanpehmennys on kokonaan pois. Reunanpehmennystä ei voinut käyttää edellämainittujen muiden ongelmien takia ajurilla 45.23.

Onko teillä samoja havaintoja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä noi 52.16 on tuonut jopa vähän lisä potkua koneeseen ainakin FS:n merkeissä tai sit vaan luulen :P ja ei oo ollut mitään ongelmia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noissa geforcen jutuissa kannattaa anti-aliasinginä käyttää sitä quickcunt vai mikä se nyt oikein oli? Joku sanahirviö kuitenkin, se taitaa tulla sen 2x:n jälkeen. Ainakin mulla ja teropa:lla on siitä oikein hyviä kokemuksia (siis hyvä kuvalaatu ilman tehohävikkiä).

Jos uskaltaa kannattaa kokeilla geforceenkin omega-drivereitä. Ainakin mulla ratikalla pelittävät hyvin.

-Kähis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noissa geforcen jutuissa kannattaa anti-aliasinginä käyttää sitä quickcunt vai mikä se nyt oikein oli? Joku sanahirviö kuitenkin, se taitaa tulla sen 2x:n jälkeen. Ainakin mulla ja teropa:lla on siitä oikein hyviä kokemuksia (siis hyvä kuvalaatu ilman tehohävikkiä).

Jos uskaltaa kannattaa kokeilla geforceenkin omega-drivereitä. Ainakin mulla ratikalla pelittävät hyvin.

-Kähis

LOL Jari!!! "quickcunt" ;)

T:Harri

P.S Tämä oli ns. veljellistä kettuilua!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai mistäs sitä pikapi...a saa? :-)

Ihanko ovat päässeet eroon Antialiasing-ongelmistaan? Eikä jonkin muun kustannuksella? Minä tosin en pidä sitä erityisen tarpeellisena, koska ajan 1280x1024-resoluutiolla (mittareille tekee hyvää) jolloin sahalaita on muutenkin jo niin pientä ettei pistä silmään. Mutta kiinnostaa tietty FX-kortin omistajana periaatteessakin :-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään