Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Kyllä kai tämäkin on ilmailuvalokuva. ??? Sattui käsiin kun pakkasin muuttotavaroita, en edes tiedä mistä olen kuvan saanut, itse en Legolandissa ole koskaan käynyt. Kenttäkin lienee malli jostain oikeasta kentästä, minusta tuo ei ole kuitenkaan CPH. No enivei... Siin on... hyvin se on kyllä rakennettu. 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Hieno kuva ! Vähän samalta näyttää 29 598 kt Tiff-kuvat 800 Pixelin jpg:ksi pakattuna tänne foorumille Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Hieno kuva ! Vähän samalta näyttää 29 598 kt Tiff-kuvat 800 Pixelin jpg:ksi pakattuna tänne foorumille Joo, siivet ja pyrstö taas näyttävät olevan kuin minun kuvissani terävöityksen jäljiltä Tuoko se nyt on sitä sahalaitaa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Tuo kenttä taitaa esittää Billundia ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Tuoko se nyt on sitä sahalaitaa? Jaa-a kyllä mää luulen että vois olla Komia kuva!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Tuoko se nyt on sitä sahalaitaa? Jeps, jeps, juuri sitä paljon puhuttua sahalaitaahan tuo on Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Tuo kenttä taitaa esittää Billundia ? Niin muuten onkin, Billund. Muisti palailee pätkittäin. Samalla alkaa hiukan hahmottua sekin mistä tuo kuva, tai pikemminkin, keneltä tuo kuva on peräisin. Jos jollain on kuvia Legolandin lentokentästä niin laittakaa ihmeessä näytille, itse ainakin tunnustan vielä tälläkin iällä olevani Lego-fani. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla