Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Eli jatketaan teidän iloksi samaa rataa.. Vuorossa Finnairin MD-11 koneet OH-LGA S/N: 48449 [ attachment removed / expired ] OH-LGB S/N: 48450 [ attachment removed / expired ] OH-LGC S/N: 48512 [ attachment removed / expired ] OH-LGD S/N: 48513 [ attachment removed / expired ] OH-LGE S/N: 48780 [ attachment removed / expired ] OH-LGF S/N: 48766 [ attachment removed / expired ] OH-LGG S/N: 48753 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Kivat fleet -kuvat! Pistetäänpä pari triviaa MD-11 koneista: OH-LGA, OH-LGB ja OH-LGC koneissa on jokin ISO "juttu" minkä puolesta ne eroavat toisistaan. Mikä se on? OH-LGE kone on myös jotenkin erikoinen. Miten? jk Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Vau, hieno aihe! Tälläinenhän pitäs tehdä kaikista Finnairin konetyypeistä! Minä varaan seiskaviisseiskat!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Vau, hieno aihe! Tälläinenhän pitäs tehdä kaikista Finnairin konetyypeistä! Minä varaan seiskaviisseiskat!! Eihän mulle jää sitten kuin 319 tai 321 Mut oikeesti tää on vähän hölmöä tehdä kaikista konetyypeistä oma topicci minne porukka jatkossa postailee kuvia tyyliin: "tänään md11 tuli 15:lle, rekkari tais olla OH-LGD, en ihan muista " Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Mielestäni fiksuinta tässä olis että, aiheen aloittaja eli Vesa laittaisi ainoastaan itse kuvia näistä Mädäreistä. että aihe ei pääsisi pursuamaan tuolla Heimon Mikon kirjoittamalla tavalla. en kyllä itsekkään taida tajuta tätä mitä kirjoitin.............. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Laitappa nyt viel isompien emppujen kokoelma... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Eihän mulle jää sitten kuin 319 tai 321 Mut oikeesti tää on vähän hölmöä tehdä kaikista konetyypeistä oma topicci minne porukka jatkossa postailee kuvia tyyliin: "tänään md11 tuli 15:lle, rekkari tais olla OH-LGD, en ihan muista " Just... Mutta muutenhan tämä on ihan hieno ketju. Ei tällaisia specificcejä liikaa ole. -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla