Guest Puppenhof

Olen ajatellut pyrkiä lentäjäksi, onko neuvoja?

8 viestiä aiheessa

Olen ajatellut ryhtyä lentäjäksi koska ala kiinnostaa minua älyttömän paljon. Koulu kuitenkin maksaa maltaita ja haluan olla varma siitä että siellä pärjään. Löytyisikö täältä ihmisiä jotka voisivat selvittää minulle opetuksen vaativuuden? Löytyykö tältä sivustolta hyödyllistä materiaalia mitä minun kannattaa käyttää opinnoissani ja onko tämmöinen virtuaalilentäminen hyödyllistä kouluani ajatellen?

Olisin hyvin kiitollinen jos vastaatte  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ajatellut ryhtyä lentäjäksi koska ala kiinnostaa minua älyttömän paljon. Koulu kuitenkin maksaa maltaita ja haluan olla varma siitä että siellä pärjään. Löytyisikö täältä ihmisiä jotka voisivat selvittää minulle opetuksen vaativuuden? Löytyykö tältä sivustolta hyödyllistä materiaalia mitä minun kannattaa käyttää opinnoissani ja onko tämmöinen virtuaalilentäminen hyödyllistä kouluani ajatellen?

Olisin hyvin kiitollinen jos vastaatte  :)

Alaa puolisen vuotta opiskelleena totean että opiskelu vaatii motivoitumista (mitä yleensä löytyy paljon jokaiselta hakijalta  ;)) ja paljon kärsivällisyyttä ja töitä. Asiaa on TODELLA paljon ja sen sisäistäminen vaatii muutakin kuin tunnilla istumista ja kokeisiin lukeminen aloitetaan jo oppiaineen ensimmäisestä päivästä lähtien. Lentäminen itsessään on hieman rennompaa mutta skarppina täytyy olla koko ajan  :)

Kysy vain privaviestillä jos haluat tietää enemmän, vastaan sikäli kun osaan  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Mikko! Tässä vuosia jo seurailleena kiinnostustasi täällä foorumissa olen vakuuttunut, että kyllä susta lentäjä tulee ja hyvä sellainen... sit ku olet reitillä joskus niin kerro mullekin ja tulen kyytiis:))

Timo T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään