Jari Sivula

Canon EF-S 55-250/4-5.6 IS

7 viestiä aiheessa

Moro,

Olen aatellut hommata jotain kättä pidempää kameraani :D Onko kellään käsitystä kyseisestä putkesta, tekeekö sillä mitään ? En nyt vielä viittisi kovin monia satoja euroja pistää putkeen kiinni. Kamerana mulla on canonin 350D.

T. Jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on tuo kyseinen putki ollut nyt parisen kuukautta 400D:n jatkeena, ja tyytyväinen olen ollut. Hintaansa nähden kyllä todella hyvä peli. Riittävä polttoväli EFHK:lla jos nyt ei esim. 22R:n kynnykseltä yritä 22L:lle laskeutuvia kuvata, muuten riittää hyvin. Pimeäkuvaamisessa jalustan kanssa toimii myös. Suosittelen! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa olen itsekseni miettinyt myös, että kyseinen putki voisi olla hintaansa nähden ihan sopiva tällaiselle sunnuntaikuvaajalle  ;) Vielä pitäis bongata hyvä mesta mistä sen hankkisi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riippuu tietysti missä asut mutta ainakin pääkaupunkiseudulla Verkkokauppa,  Rajala ja Topshot. Topshotissa halvin noista kolmesta josta omani hommasin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kattelin just tossa, että Rajalassa näyttäis olevan 325,- ja maitolaituri-tv verkkokaupassa 280,-  Tsekataanpa mitä se verkkokauppa.com sanoo putkelle hinnaksi :)

Jaa, näyttäis verkkokauppa.comi:ssa olevan 299,90 Tarttee varmaan huomenna käydä paikan päällä hypistelemässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään