Alex Kontio

Onko Windows Vistasta olemassa ilmaista kokeiluversiota?

6 viestiä aiheessa

Jos jostain löydät Vistan RTM Imagen, niin sillä voit kokeilla. Microsoft ei itse tuota enää jakele, mutta jostain se voi vielä löytyä. RTM on viimeinen versio ennen lopullisen tuotteen julkaisua, jolla käyttäjät toimivat testaajina. Järjestelmän toiminta-aika oli rajoitettu muistaakseni 30 päivään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos jostain löydät Vistan RTM Imagen, niin sillä voit kokeilla. Microsoft ei itse tuota enää jakele, mutta jostain se voi vielä löytyä. RTM on viimeinen versio ennen lopullisen tuotteen julkaisua, jolla käyttäjät toimivat testaajina. Järjestelmän toiminta-aika oli rajoitettu muistaakseni 30 päivään.

Selvä homma! En kyllä löytänyt vastaavaakaan... ;D

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

RTM:hän on sama kuin lopullinen versio. Ja itseasiassa jos jostain Vistan dvd:n löydät, niin sitä voi kokeilla 30päivää, kun jättää avaimen asennusvaiheessa tyhjäksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään