Tuomas Kuukasjärvi

Mikä on seuraava lentomatkasi?

4 817 viestiä aiheessa

Olen teille kaikille kataallinen. Viimeksi olin lentokoneessa viime kesänä ja seuraavaa lentoa ei ole näkyvissä :( Eli te jotka lennätte karjaluokassa, kärsitte ja valitatte niin ajatelkaa meitä ketkä emme saa lentää olleenkaan niin johan se lento alkaa miellyttämään ;)

Hauska juttu, kun kirjoitin tuon toissapäivänä niin ei ollut mitään tietoa että kahden päivän päästä varataan matka Turkkiin 8)

Eli minä pääsen testaamaan Pegasuksen

8.6 Helsinki - Antalya PEGASUS AIRLINES, PGT834

15.6 Antalya - Helsinki AIRLINES, PGT833

Ja 737 taitaa koneena toimia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri tulin eilen Beirutista Pariisiin AF:n 777-300ER:llä ja siitä jatkoin Hkiin Café1:n MD90:llä.. seuraava lienee helatorstain aikoihin jonnekin päin Aasiaa..  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Odotamme mielenkiinnolla kommentteja uudesta vuodetuolista. Allekirjoittaneen seuraava longhaul Finnairilla kun on vasta syyskuussa Shanghaihin eika silloinkaan paase kokeilemaan flatteja (ainakaan AY:n sellaisia)...  :)

Flatit oli ihan mukavat. Olin mennessa paikalla 1A ja paluussa paikalla 5L eli molemmilla suunnilla seina vastassa. Ainakin minulla isojen CAT-sandaalien kanssa otti kengat kiinni seinaan vaikka en ole kuin 180cm. Mutta oikealla puolella, olisiko 1J/L, jalkatilaa riittaa ihan varmasti pitkajalkaisimmallekin. Selkaa voi tukea kahdesta eri kohdasta ristiselasta.

Penkki menee tosi matalalle, tuntuu kun lattialla makaisi. Ennen laskua emot kiertaa katsomassa, etta kaikken tuolit on vihrealla valolla eli perusasennossa ja sitten niista katkaistaan virrat.

Sen verran elektroniikkasahkovempeleita tuntuvat olevan, etta ihme jos eivat ole usein epakunnossa.

Alasliukumisefekti saattaa olla olemassa, testataan viikon paasta kunnolla.

Tama oli kenraaliharjoitus, itse action 19.5. BKK-HEL flateilla. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terveisia Hotel Californiasta.

Seuraava lentomatka on tasan seitseman tunnin kuluttua eli 8:35AM Americanin Boeing (Douglas) MD-80 Series -tyyppisella koneella San Franciscosta Dallasiin ja siita edelleen sananmukaisesti alumiiniputkella eli AA:n triplalla Saksan maalle.

Ja nyt saa ensi kertaa kokea sen taalla palstalla jumaloidun, ihannoidun ja vannotun PTV:n mahtavan karvat pystyyn nostattavan tunteen karvalakkipuolellakin.

Ohjelmistoa kun katselin etukateen niin on tosi paskoja leffoja vaan tarjolla. ::) Jotain komediapaskoja tai sotajuttuja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, ohessa olisi hieman paivitetty lista...

HEL-OSL 25.4. (KF)

OSL-HEL 27.4.2006 (KF)

HEL-LHR 3.5. (AY, 320, OH-LXA)

LHR-EWR 3.5. (BA, 763, G-BNWN)

EWR-SFO 17.5. (UA 319, N813UA)

SFO-DEN 19.5. (UA 752, N597UA)

DEN-EWR 19.5. (UA 752)

EWR-LHR 30.5. (BA, 772)

LHR-HEL 31.5. (BA 320)

HEL-LHR 7.6.

LHR-HEL 11.6.

HEL-FRA 21.6. (LH 321)

FRA-JFK 21.6. (LH 333)

JFK-FRA 4.7. (LH 744)

FRA-HEL 5.7. (LH)

Ilkalle sen verran, etta milloin ja mihin aikaan saavuit San Franciscoon...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällaista kesä- ja heinäkuussa.

HEL-ARN 10.6 KF441 (RJ85)

ARN-EWR 10.6 SK903 (A333)

EWR-IAH 13.6 CO303 (B738)

IAH-LIT 13.6 CO2931 (E145)

BTR-IAH 9.7 CO 412 (B735)

IAH-EWR 9.7  CO510 (B735)

EWR-CPH 9.7 SK910 (A333)

CPH-HEL 10.7 SK1712 (MD80)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täs ois mun lentoja:

7.6 Oulu-Helsinki Finnair AY364 Airbus A321 320

7.6 Helsinki-Arlanda Finnair AY641 Airbus A319

12.6 Arlanda-Helsinki Finnair AY892 Airbus A321

12.6 Helsinki-Kajaani-Oulu Finnair AY387 ja AY548 Airbus A319

EDIT!!: Menolennon Oul-Hel kone on nyt 320.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tshekeissä olisi tarkoitus käväistä Heinäkuussa..

11.7 EFJO-EFHK (?)

EFHK-LKPR (CSA A320)

15.7 LKPR-EFHK (CSA 737-400)

EFHK-EFJO (?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko netissä sellaista palvelua missä voisi laittaa vaikka helsingin lähtöpaikaksi ja etsia minne pääsisi kaikkein halvimmalla? Kesäloma alkoi ja matkalle ihan minne vaan tekisi mieli, mutta työpaikka ei suostu osallistumaan paremman palkan muodossa matkustusintoon  =) Tietenkin otan myös vinkkejä vastaan jos joku tietää minne pääsee edullisesti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko netissä sellaista palvelua missä voisi laittaa vaikka helsingin lähtöpaikaksi ja etsia minne pääsisi kaikkein halvimmalla? Kesäloma alkoi ja matkalle ihan minne vaan tekisi mieli, mutta työpaikka ei suostu osallistumaan paremman palkan muodossa matkustusintoon  =) Tietenkin otan myös vinkkejä vastaan jos joku tietää minne pääsee edullisesti

Olisiko tästä apua: http://www.whichbudget.com/?lang=fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko tästä apua: http://www.whichbudget.com/?lang=fi

Ihan hyvä linkkilista, mut ei ihan sitä mitä etsin :) Hävettää myöntää, mutta niin sitä vanhempikin mies sortuu siihen että kaikki pitää tuoda suoraan nenän eteen eikä itse viitsi nähdä vaivaa... Ei saisi luottaa liikaa tietotekniikkaan, ei sieltä kumminkaan kaiikken vastausta löydy, joskus pitää noistaa omakkain ahteria ylös ja laittaa aivot töihin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile saittia nimelta www.kayak.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Melkein" Juhannukseksi Suomeen. (Tai paremminkin Juhannuksena takaisin kotiin)

18th of June AMS-(SAS)-ARL-(Blue1)-OUL - . Takaisinkin tullaan.

25th of June OUL-(Blue1)-HEL-(SAS)-CHP-(SAS)-AMS.

Avrolla pääsee kekkuloimaan, ja tietysti ilmojen toyotalla, B737:lla.

Noh, tulipa avattua ilmojen Plussa-kortin kilometrisaldo ensimmäistä kertaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heinäkuun alussa hypätään Suomen parhaan lomalentoyhtiön kyytiin ja lähdetään katsomaan Espanjan etelärannikon touhua.

4.7 FIF 521 Hel-Agp ,13/18.7 FIF 550/522 Agp-Hel.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seuraavaksi lähdetään viettämään yöttömän yön juhlaa Kauhavalle

AY8733 HEL-KAU

AY8734 KAU-HEL

Jos vielä MD80:n kyytiin haluaa, niin tässä oiva (ja melko edullinen) tilaisuus. Meno-paluu 113,17e, sisältää myös sisäänpääsyn itse tapahtumaan.

http://www.lentajienjuhannus.fi/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seuraavaksi lähdetään viettämään yöttömän yön juhlaa Kauhavalle

AY8733 HEL-KAU

AY8734 KAU-HEL

Jos vielä MD80:n kyytiin haluaa, niin tässä oiva (ja melko edullinen) tilaisuus. Meno-paluu 113,17e, sisältää myös sisäänpääsyn itse tapahtumaan.

http://www.lentajienjuhannus.fi/

Seuraava lentomatkani taitaa olla sama. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taas mennään:

3.6 ROI-HEL (A320)

3.6 HEL-JNS (ATR72)

12.6 JNS-HEL (A319)

12.6 HEL-ROI (A320)

Mahdollisesti vielä kuun lopulla ROI-HEL-ROI with A340  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEL-BGY ja FCO-HEL syys-lokakuun vaihteessa

Eipäs olekaan kun ensi keskiviikkona ekan kerran purjekoneeseen EFRY:llä. Tällä hetkellä tuntumat on ettei sen kärpäsen puraisusta selvitä..  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään