Peter Tähtinen

Nyt ei mennä vaan tullaan

13 viestiä aiheessa

Kun nyt oikein innostutaan kuvien spämmäämiseen niin kestäkää vielä tämäKIN.

 

Mitäs näette ?

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Peter

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mina nyt aina kiinnitan huomioni niihin muutenkin, jopa Revlonin huulipunahylsyissa ovat ko. viivat. ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Yritän vastata asiallisesti, ennenkuin Peter lopullisesti menettää hermonsa selkeästi asiallisiin vastauksiin ;)

 

Siinä ollaan Pyhäjärven päällä liussa kohti Tamperetta. korkeus 12380 ft, 2000 ft/min alaspäin, vauhtia n. 250 solmua. Oikean moottorin kaasukahva on hieman taempana kuin vasemman.

 

Mitähän pitäis nähdä ?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Yritän vastata asiallisesti, ennenkuin Peter lopullisesti menettää hermonsa selkeästi asiallisiin vastauksiin ;)

 

Siinä ollaan Pyhäjärven päällä liussa kohti Tamperetta. korkeus 12380 ft, 2000 ft/min alaspäin, vauhtia n. 250 solmua. Oikean moottorin kaasukahva on hieman taempana kuin vasemman.

 

Mitähän pitäis nähdä ?

 

Että kello on jo paljon ja kaikkien nörttien pitäisi mennä jo nukkumaan.

Minä taidan ainakin mennä. Pitää lähteä aamulla EFJY-ESKN viemään vanha ratsu huoltoon Saab Nyge Aerolle. Lisäksi edessä on eka kertaa laatuaan lento Ryanilla sieltä Pirkkalaan. Pysyneeköhän ilmassa. Onko otettava omat eväät ?

 

Peter

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin siis...toi co-pilotti on joku ilmavoimien heppu tai sitten ihan normaali pulliainen joka ei kuulu koneen lentävään henkilöstöön.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hah, mikä kauheinta, kellona näyttäis olevan koneessa tommonen mahdollisimman rasittava terävänuppinen digihässäkkä. :D :D :D

 

Olikohan se Davtron... pariston vaihdon jälkeen menee hermot kun sitä taas ajastaa."pikakelaus" jotenkin aneeminen, pitää viritellä kuminauha/kynä nappien väliin kun ei niitä jaksa hullukaan painaa kovin kauan. >:(

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei pitäisi niin. Ainut vaan että Avro:n tapauksessa se paristopakkaus on mittaritaulun takana pääsemättömissä, joten ottaa pois muutaman naaman siitä, ja sitten puolisokkona nippusiteitä poikki johtosarjoista katkomaan että sais kapistuksen käsiin. :( Harvinaisen onnistunut paikka patterille. ???

Eihän niihin laitteisiin kaikkiin sähöä tule jos avioniikat offilla, silti vaan arveluttavaa kohkata siellä piuhaviidakossa jos sähkö sähisee... :)

 

Jetikassa tosiaan patteri vaihtui ilman ongelmia kun oli paremmin sijoitettu mokoma vekkari pattereineen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään