Aleksi Saarinen

Porin ammattiopisto - lentokoneasennuksen perustutkintoon liittyviä kokemuksia?

4 viestiä aiheessa

Terve!

Onko täällä porukkaa jotka ovat tuolla Porin ammattiopistossa opiskelemassa lentokoneasennuksen perustutkintoa varten? Millaista opiskelu Porissa on ollut? Millaisia opettajia mestasta löytyy? Nyt olisi mahdollisuus Poriin lähteä opiskelemaan, mutta vähän kyllä arveluttaa, ihan senkin takia että kämppä pitäisi jostain sieltä löytää sekä asustella yksinään. Onhan tuolla toki kaksoistutkintomahdollisuus. Päätös pitäisi tehdä tämän viikon loppuun mennessä, lähteäkö vaiko eikö.

Aleksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ainakin kyseisessä instanssissa aikoinaan suoritin lentokone-asentajan tutkinnon ja en oo katunut.

Ihan ok koulu, ei siinä mitään. Ja asuinkustannukset Porissa on muuten Suomen halvimpia!

Meitä asui Vähä-Raumalla 3 sälliä yhden omakotitalon yläkerrassa ja opintotuen asumislisä riitti vuokriin.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta ajattele niin, että pääset eroon turkulaisuudesta ja sinusta tulee enää v*tun porilainen. :laugh:

Ja siitä kannattaa olla ylpee!! Mä olen ainaki :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta mutta, asunnon löytäminen voi olla kenties hieman hankalaa näin myöhään(?)?

Niin no, about kaikkihan tässä samaan aikaan lienee saanut tiedon opiskelusta, joten ryysis on kova.  Mutta eiköhän sieltä aina jotain löydy, ehtii sitä sitten haeskella kunnolla jos vaan jotain löytää ensin.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään