Mikko Maliniemi

Luvaton lentelijä? (laittomasti linkitetty ;-) )

13 viestiä aiheessa

Sattuipa silmään seuraavanlainen juttu, jonka todenperäisyydestä en tiedä. Mutta linkitänpä sen nyt tähän FSNordicin puolelle, kun Flightforumiin, tai ilmailu-onanoijien foorumiin (jos käyttää noinkin hienoja ja omaperäisiä ilmaisuja, niin olisihan se toivottavaa, että kirjoittaisi sen sitten edes oikein  ::)), kuten toisaalla saman henkilön puolesta ilmaistaan, ei kuulemma ollut toivottua linkittää. Tosin onhan se ikävää, että tämä nyt valitettavasti menee samalla napin painalluksella myös FF:n puolelle, mutta syytön kait minä siihen olen. Toivottavasti asianomainen henkilö ei nyt suutu hirveän pahasti  :-[  ;D

http://www.ilmailu.org/forum/index.php?topic=1722.0

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haha, "Ei linkitetä Flightforumiin" ;D Taitaavat pelätä meitä :laugh:

Asiaan: Kuulostaa aika uskomattomalta!

Edit: Mikon Editin jälkeen, ehkä ne eivät pelkääkään vaan tuntevat ihan jotain muuta.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah!  ;D

(ps. "hah" siis noille Mikon mainitsemille asioille.. itse asiahan on kyllä vakava jos joku pyrkii lentämään ilman lupia ja siihen on syytäkin puuttua. Tosin alkuperäisen kirjoittajan kanttaisi kyllä muistaa, että hän kirjoittelee julkiselle palstalle ja netissä asioilla on yleensä taipumus levitä aika nopeasti. ..linkitys kun ei ole kiellettyä. Eli juuri tuollaisilla "ei kerrota sinne" kommenteilla varmaan saa huomiota juuri päinvastoin kuin on tarkoitus.  Ja kannattaa miettiä mitä kirjoittaa, koska tuokin kirjoitus jäänee internetin historiaan (web.archive.org) josta se voi olla vuosienkin päästä luettavissa (?)  (<-- tosin tällä saitilla tuon archiven toiminta on estetty)...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höh, tässähän menee koko threadin vakava aihe ihan hukkaan  :D

No eipä tuo niin pahasti ole sanottu?

No ei tietenkään. Ja ei kait sillä nyt ole oikeasti mitään merkitystä, mitä joku "selän takana" suustansa päästelee. Huvittaa vaan aina välillä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höh, tässähän menee koko threadin vakava aihe ihan hukkaan  :D

No ei tietenkään. Ja ei kait sillä nyt ole oikeasti mitään merkitystä, mitä joku "selän takana" suustansa päästelee. Huvittaa vaan aina välillä :)

Niin huvittaakin, ja siksi juuri näin :P Ei ole mukavasti sanottu, mutta enpä lähtisi noin lapselliseen juttuun tosissani kommentoimaankaan.

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja Mikko voitko nyt sitten väittää etteivätkö sormet joskus veisi järjeltä ylivallan. ;D ;D

Jos viittaat minun tekemisiin, niin vastaan, että voin. Kyllä minä tuota mietin pitkään, että laitanko kuittailua vai en, ja lopulta päädyin tähän ratkaisuun. Sen jälkeen sormet tekivät vain aivojen määräämää pakkotyötä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä, niinpä, lainatakseni erästä saamaani yksityisviestiä, hikisiä lentopäähineitä vielä löytyy. 8)

Arne... Touché!  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään