Sami Puro

Seppo Rädystä Finnairin mannekiini

6 viestiä aiheessa

;D ;D

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1365460

http://www.finnair.fi/kesahinnat/

- Terve, minä olen Rädyn Seppo ja asia on nyt sillä tavalla, että minä pysyn koko kesän kotona, en lähe yhtään mihinkään.

Kansan rakastama keihäsmörökölli Seppo Räty heittää itsensä täysillä peliin Finnairin uudessa kesäkampanjassa "Puhu Seppo ympäri". Rätyhän tuli aikoinaan tunnetuksi ulkomaita koskevilla kannanotoillaan kuten "Saksa on paska maa" ja "Ei enää ikinä pitsaa".

Finnairin nettisivuilla asiakkaan tehtävänä on puhua Seppo ympäri ja ehdottaa matkaa muutamaan Euroopan kohteeseen. Kenties lennätte molemmat, ilmoituksessa luvataan. No huh, huh!

- Ei Seppo lähde matkalle mukaan, Finnairin markkinointiviestinnän päällikkö Outi Leppälä toppuuttelee.

Tehdäänpä testi ja ehdotetaan Sepolle matkaa - Berliiniin tietenkin.

- Jaa Berliiniin, missähän moassa se on? Enpä taija sannoo tällä kertoo mittään, Seppo murahtaa eikä suostu.

Entä Bukarest?

- Eikö se männy kerralla kuuppaan? Minen lähe mihinkään, keihäsjätti tyrmää.

- Mieluummin mie meen ojankaevuuseen kun minnekkään peräpukamia ehtimään... piip... piip, perhana!

Interaktiivinen Seppo ei ole helppo puhua ympäri, mutta Leppälä lupaa, että kerran viikossa joku onnellinen onnistuu ja katsoo miten pitkälle se riittää.

--------

(lisäys: ainakin minun selaimella Seppo tosin tuntuu olevan kovin katoavaista sorttia, ihan sama kummalla selaimella käyttää .. ääni pätkii ja hahmo katoaa kokonaan aina parin sekunnin välein)  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itelläkin nykii... Johtuu varmaan palvelimen kuormasta ... kun toi kokoajan lataa sieltä dataa ja ei kovin nopiasti sieltä data liiku...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tostahan oli kilpailu Finnairin sivulla jo reilu viikko sitten, jossa oli vain profiili ja piti arvata kuka on se, joka ei aio koko kesänä lähteä minnekään. Olishan se pitänyt tajuta että Seppohan se.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä se vaan istuu ja kattelee eikä sano mittään... no ei se sitten vissiin ole mihinkään lähdössäkään.  :P Mutta ei kyllä nyi yhtään tuo videon pätkä, todennäköisesti siksi kun se on vain joku luuppi joka on jäänyt päälle.  ;D Mutta tosiaan ei tuu vastausta kun yrittää....

EDIT

Eli latausaika on kyllästyttävän pitkä....  :P Kyselin Amsterdamia kahteen kertaan ja toisella kerralla Seppo sano että "Vi**u, eikö se sana jo kuulu, en lähe".  ;D No ei sitten... 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tostahan oli kilpailu Finnairin sivulla jo reilu viikko sitten, jossa oli vain profiili ja piti arvata kuka on se, joka ei aio koko kesänä lähteä minnekään. Olishan se pitänyt tajuta että Seppohan se.

Olisi pitänyt juu Seppo arvata, laitoin piruuttani omaan ehdotukseen Paavo Väyrysen (jolle voisi kyllä myydä pelkän menolipun kauas...).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Terve, minä olen Rädyn Seppo ja asia on nyt sillä tavalla, että minä pysyn koko kesän kotona, en lähe yhtään mihinkään.

Villi rajaliikennehuhu kertoo että keihäsmies on saanut kenkää Niiralan tullista...vinnairin mannekiinina ura jatkukoon :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään