Hyppyhissit Suomessa


Suomessa toimineita hyppylentokoneita.

  • 47 kuvaa
  • 17 kommenttia

47 kuvaa

    • 1
    • 192
    • 0
    • 127
    • 0
    • 157
    • 0
    • 217
    • 0
    • 170
    • 0
    • 238
    • 0
    • 262
    • 0
    • 313
    • 0
    • 393
    • 0
    • 990
    • 0
    • 1022
    • 0
    • 1117
    • 1
    • 1590
    • 0
    • 1000
    • 0
    • 1321
    • 0
    • 1466
    • 0
    • 1362
    • 8
    • 2071
    • 0
    • 1359
    • 0
    • 1537
    • 0
    • 1248
    • 0
    • 1259
    • 0
    • 1453
    • 0
    • 1299
    • 0
    • 1449
    • 0
    • 1501
    • 0
    • 1864
    • 0
    • 1886
    • 0
    • 2064
    • 0
    • 1752
    • 1
    • 1790
    • 0
    • 1507
    • 0
    • 1566
    • 0
    • 1681
    • 0
    • 1529
    • 0
    • 1551
    • 0
    • 1659
    • 0
    • 1423
    • 0
    • 1558
    • 0
    • 1781
    • 0
    • 1536
    • 0
    • 2045
    • 0
    • 1497
    • 1
    • 1531
    • 5
    • 1774
    • 0
    • 1452
    • 0
    • 1410
  • Viestit

    • Olin juuri yhteydessä asiasta hyvin perillä olevaan luotettavaan tahoon. Kuulemma kävi niin, että Moskovasta Leipzigiin lähdössä olleeseen jumboon tuli vika. Oli kiireellistä rahtia, joka sitten kuormattiin Cincinnatiin lähdössä olleeseen koneeseen. Se oli jo ehditty tankata, joten suorinta reittiä Leipzigiin lennettäessä oltaisiin oltu laskussa ylipainossa. Niinpä kone aluksi seurasi Cincinnatin koneen reittiä, kunnes polttainetta oli kulunut riittävästi. Sitten pyydettiin uusi selvitys ja pudotettiin lentokorkeutta pinnalle 280 polttoainekulutuksen lisäämiseksi. Tultiin Suomen ilmatilaan reittipisteen GATRI kohdalla ja siitä suora selvitys etelärajalle pisteelle ALAMI. Taisin jotakin tämän tapaista arvella ensimmäisessä kommentissani.
    • Vuosia sitten kävin Tukholmasta Tampereella, taisi olla Golden Air. Mennessä Saab 340, takaisin päin Metroliner. Omat kuulosuojaimet suositeltavat, sellainen meteli on  koneessa sisälläkin.
    • Ei pidä myöskään olla liian sinisilmäinen. Yli 100 vuotias sananparsi kertoo. R..sä on R..sä vaikka voissa paistaisi.
    • Jutusta sain sellaisen käsityksen, että tajuton kapteeni piti nostaa ja siirtää penkistään matkustamon puolelle ja siihen tarvittiin useampi henkilö? Toiseksi, mun tietääkseni ne perusohjaimet toimii kaikissa lentokoneissa samalla periaatteella? Polkimilla käännetään suuntaperäsintä ja ratilla korkeusperäsintä ja siivekkeitä?
    • Air India on jo ehtinyt peruuttaa lentoja USA:han 5G:n takia. https://qz.com/india/2114526/air-india-cancels-us-flights-amid-5g-deployment/?utm_source=YPL - edit - Myös Emirates, Japan Airlines ja ANA ovat peruuttaneet lentoja. Air India ja Emirates lentävät kuitenkin osan lennoista. https://timesofindia.indiatimes.com/business/india-business/passengers-bound-for-the-us-stuck-as-air-india-emirates-and-other-carriers-curtail-flights-over-5g-issue/articleshow/88986562.cms Japanilaiset yhtiöt sanovat Boeing 777:n olevan erityisen altis 5G-häiriöille: https://www.kob.com/business-news/airlines-worldwide-rush-to-change-flights-over-us-5g-dispute/6363082/?cat=649
  • Tulevat tapahtumat