Kaivopuiston lentonäytös 2017


  • 54 kuvaa
  • 0 kommenttia

54 kuvaa

    • 0
    • 1005
    • 0
    • 1556
    • 0
    • 951
    • 0
    • 910
    • 0
    • 896
    • 0
    • 1148
    • 0
    • 1048
    • 0
    • 1040
    • 0
    • 1070
    • 0
    • 1111
    • 0
    • 1111
    • 0
    • 1163
    • 0
    • 1217
    • 0
    • 1140
    • 0
    • 1038
    • 0
    • 1065
    • 0
    • 1144
    • 0
    • 1072
    • 0
    • 1091
    • 0
    • 1115
    • 0
    • 767
    • 0
    • 1011
    • 0
    • 959
    • 0
    • 952
    • 0
    • 973
    • 0
    • 919
    • 0
    • 880
    • 0
    • 803
    • 0
    • 834
    • 0
    • 923
    • 0
    • 789
    • 0
    • 774
    • 0
    • 1141
    • 0
    • 1659
    • 0
    • 1507
    • 0
    • 1266
    • 0
    • 1664
    • 0
    • 1170
    • 0
    • 1003
    • 0
    • 976
    • 0
    • 1360
    • 0
    • 1235
    • 0
    • 1135
    • 0
    • 1277
    • 0
    • 997
    • 0
    • 1053
    • 0
    • 1004
    • 0
    • 1012
    • 0
    • 1310
    • 0
    • 1248
  • Viestit

    • Varmaan tuo lentokenttästatus on jo jossain täällä käyty läpi. Mutta mihin kaavaan tässä aina vedotaan ? Kaupungin omilta  sivuilta saa käsityksen, että kaikki on muutettavissa ?    
    • Helpotetaan vähän...
    • Samaa mieltä noin pääasiassa. Ei pätkinyt juurikaan minullakaan tuo video, jokunen pieni stutteri saattoi olla. Pientä kritiikkiä antaisin siitä, että korkeusmallinnus ei ollut kaikilla alueilla riittävän hyvä. Ehkä USA:ssa on pääsääntöisesti riittävä USA:n aiemmin ilmestyneen päivityksen johdosta. Myöskään maaston terävyys (tarkkuus) ei kaikilta osin ollut ihan huippua. Odotan todella sitä, että MS/Asobo päivittää koko Euroopan korkeusmallinnuksen (DEM) ja parantaa maastotekstuurien tervävyyttä sekä jos mahdollista, ottaa käyttöön uudemman BING-maastodatan, jotta maasto olisi tarkempaa ja enemmän ajan tasalla, myös Suomen osalta. Toivossa on hyvä elää, sanoo simuilija!  
    • Toivotaan, että ilmailu jatkuu vielä pitkään. Kaupungin kanssa sopimalla (epätodennäköistä) jopa vuoden jatko olisi mahdollinen. Joka tapauksessa lentokenttästatus säilyy, ympäristöministeriö käsittelee suojeluesitystä edelleen (10/2015), liito-oravia on löytynyt ensimmäiseksi asemakaavoitetuksi suunnitelluilta alueilta jne. On myös hyvä huomata, ettei kaupunki ole aloittanut suunnittelua millään muilla kuin kahdella helpoiten rakennettavalla alueella, jotka blokkaisivat kiitotien. Varsinaisen kenttäalueen aikataulut olisivat alkaneet vuodesta 2026 ilman viiveitä, mutta niihin ei ole vielä edes katsottu. Luonto ja kulttuuriperintö tuntuvat säilyttävän kenttää, toivotaan että se lentäminenkin säilyy. 
  • Tulevat tapahtumat