Kuvia Jyväskylästä (EFJY)


Sekalaisia kuvia Jyväskylän lentoasemalta (EFJY/JYV). Jaettu albumi.

  • 79 kuvaa
  • 5 kommenttia

79 kuvaa

    • 0
    • 786
    • 2
    • 1216
    • 0
    • 1440
    • 1
    • 1444
    • 0
    • 1190
    • 0
    • 1226
    • 0
    • 1084
    • 0
    • 1372
    • 0
    • 1258
    • 0
    • 1205
    • 0
    • 1793
    • 0
    • 1061
    • 0
    • 1081
    • 0
    • 1364
    • 0
    • 1018
    • 0
    • 1190
    • 0
    • 1231
    • 0
    • 1309
    • 0
    • 1373
    • 0
    • 1526
    • 1
    • 1124
    • 0
    • 954
    • 0
    • 807
    • 0
    • 1067
    • 0
    • 903
    • 0
    • 826
    • 0
    • 827
    • 0
    • 1213
    • 0
    • 994
    • 0
    • 785
    • 0
    • 855
    • 0
    • 1128
    • 1
    • 953
    • 0
    • 923
    • 0
    • 722
    • 0
    • 773
    • 0
    • 619
    • 0
    • 601
    • 0
    • 663
    • 0
    • 655
    • 0
    • 599
    • 0
    • 726
    • 0
    • 664
    • 0
    • 669
    • 0
    • 663
    • 0
    • 983
    • 0
    • 564
    • 0
    • 704
    • 0
    • 690
    • 0
    • 703
  • Viestit

    • Kiitos tiedosta. Ihmettelin vaan kun paikkavarauksessanäytti että olis ollut premium economy käytössä ja ajattelin että ne laitettu samalla kun uudet business jakkarat. Ehkä pikkasen harmittaa jos vanhat jakkarat mut eipä se maailmaa kaada  
    • Tämä ei ole videodopätkä, vaan podcast, joten jos ei kuulu tänne, niin ylläpito poistakoon.   Tässä siis juttu SR-71:lläentämisestä, ihan tunti ja 20 minuutin verran. Haastateltava on majuri Brien Shul, joka haavoittui Vietnamissa alas ampumisenyhteydessä, mutta kuntoutui ja palasi lentäjäksi ja lopulta SR.71- pilotiksi, Mielenkiintoinen juttu.   https://www.fighterpilotpodcast.com/episodes/051-sr-71-blackbird/
    • Ajelin heinäkuussa muutaman päivän Ruotsin puolella. Siellä on kameroita valtavasti enemmän kuin meillä. Pääasiassa ns. superkameramallia joka osaa ottaa kuvan kauempaa. Mutta mikä on hyvää, hyvissä ajoin nopeusalueesta riippuen on varoittava liikennemerkki, ennen jokaista (!) kameraa, kamera merkin kanssa tolpassa on aina myös vallitseva nopeusrajoitus, jotta ei tarvitse alkaa arpomaan, mikä se nopeusrajoitus nyt taas olikaan... Tätä meillekin! Vielä tästä. Muutaman päivän kokemuksen perusteella jäi vaikutelma, että ruotsalaiset todennäköisesti ja ilmeisesti, tiheän kameraverkoston ansioista, ajelee suurimmaksi osaksi hyvin lähellä rajoituksia. Näki sielläkin toki näitä RS4-M3-AMG-miehiä...
    • Aika hyvin simu ja todellisuus kohtaavat Capetownin seudulla. Aidot kuvat Wikimedia commons.
  • Tulevat tapahtumat