Tyhmiä kysymyksiä ilmailusta

<< < (1022/1169) > >>

hynkel:
Lainaus

Moro!

Matkustusmukavuudessa: Embraer E170 / E190 vastaan Bombardier CRJ 700 / CRJ 900 ??

Kumpi on mukavampi?


Mistähän se matkustusmukavuus nyt näin yleisellä tasolla määräytyisi? Siitä, että kummassa on alhaisempi melutaso kabiinissa?

Outsider:
Lainaus

Mistähän se matkustusmukavuus nyt näin yleisellä tasolla määräytyisi? Siitä, että kummassa on alhaisempi melutaso kabiinissa?


Eiköhän tuon kokoluokan koneissa tilat vaikuta aika paljon matkustusmukavuuteen. Eikä siinäkään yksin, tai edes ensisijaisesti, penkkien pitchit.

nrostedt:
Ikivanhan muistitiedon perusteella:
+CRJ : takamoottorit => esteettömämpi näköala ulos
+Embraer : matkatavaralokeroiden koko
+Embarer : parempi seisomakorkeus
Saa väittää vastaan 

K8b:
Katselin tuossa 19.3 kuvattuja Turun kentän kuvia "Turku International Airport" sivu 224 . Jussi Lempiäisen ottamia. Ilma oli kaunis ja aurinkoinen, pakkastakin. Siinä ruutattiin jäänestoa oikein kunnolla. Onko tuo jäätämisen riski todellinen noinkin kirkkaalla ilmalla?

OH-TDI:
Lainaus

Katselin tuossa 19.3 kuvattuja Turun kentän kuvia "Turku International Airport" sivu 224 . Jussi Lempiäisen ottamia. Ilma oli kaunis ja aurinkoinen, pakkastakin. Siinä ruutattiin jäänestoa oikein kunnolla. Onko tuo jäätämisen riski todellinen noinkin kirkkaalla ilmalla?


Eihän tuolla ruiskutuksella ehkäistä sitä jään kertymistä ilmassa (ainakaan oranssilla tyypin I aineella), vaan pikemminkin poistetaan se jää/lumi siitä koneesta, joka on kertynyt maassa olon aikana.

-Henkka

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu

Edellinen sivu