Modeemi vaihtoon??
Miksu:
MOI!
Vaihdoimme pöytäkoneeni paikkaa yläkertaan ja toimme tietenkin modeemin ja reittittimen ylös.... Jätimme alakertaan faximme, joka on kiinni ns ykköspistokkeessa ja modeemi on kiinni ns kakkospistokkeessa. Nyt on kuitenkin ongelmana että netti on toiminut huonosti eilis aamuisen rankkasateen/ukkosen jälkeen ja modeemia saa koko ajan olla buuttaamassa jotta netti toimisi... Itse surffailen läppärillä 3Gllä eikä mitään ongelmia ole. Ongelma rauhoittui hieman kun otin tulostimen irti reitittimestä ja puhelimen sienästä mutta ongelma palasi entistä rajumpana, esim Battfieldejä en voi pelata ollenkaan, mikäli on toinen kone WLANin kanssa netissä. Modeemi on wanha Zyxel prestrige 600 ja mietinkin että pitäisikö se vaihtaa? Reititin on kohtuu uusi ja sen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa... Voinko vaihtaa modeemin tuosta vain, ilmoittamatta palveluntarjoajalle mitään ts täytyykö modeemin olla palveluntarjoajan myymä? Nopea apu olisi tarpeen.
T: Mikko
Kerosiini:
Voit kysyä palveluntarjoajalta, miksi netti on tahmannut ukkosmyrräkän jälkeen, varmaankin keskuksessa mennyt jokin mäsäksi.
Miksu:
Voisi kokeilla soittaa.... Soneralla molemmat ovat. Ukkoksesta se ei ole voinut johtua koska samassa jatkoroikassa on kiinni itse kone sun muuta ja ne toimivat täydellisesti....
Miksu:
Sori TP, mutta miten se vaikuttaisi siihen että saa koko ajan olla Buuttaamassa modeemia?
juksii:
Modeemin voi kyllä vaihtaa. Kaikki ne toimii samalla tavalla.
Mun mielestä toi kyllä vaikuttaa siltä että joko modeemissa tai sitten keskuksessa on jotain vikana. Jos tulostimen irrottaminen vaikuttaa voisin äkkiseltään sanoa että modeemissa on jotain vikana.
Onko se kuitenkin toiminut yläkerrassa ennen ukkosta ihan kunnolla?
Navigaatio