Yleistä kysyttävää kameroista ja valokuvauksesta

<< < (2/11) > >>

kaaleppi:
Kiitos, taitaa olla vienti ostopaikkaan jos vaikka takuun piikkiin menisi..
Ei malttaisi olla vaan ilman kameraa:P

tuupaj:
Hyvä kun tää ketju perustettiin . Tälläinen ketju juuri on pyörinyt mielessäni ja olen ajatellut että sen teen joku päivä mutta ikinä en kehdannut tehdä 

Spottis:
Sellasta kysyttävää, että ensinmäistä järkkäriä olen nyt harkitsemassa ja parhaaksi vaihtoehdoksi on osoittautunut canonin EOS 1000D, koska aloittelija olen ja tällä 13 vuotiaan budjetilla ei paljoo kameraan ole varaa sijoittaan. Mitä mieltä olette ko. kamerasta, pitäisikö ostaa ihan uutena vai halvenmalla käytettynä?

alligator312:
Itsellä 1000d on toiminut erittäin hyvin ensimmäiseksi järkkäriksi!
Anttilasta kameran saa kahdella objektiivilla hintaan 499e. (objektiiveissa ei ole kuvanvakainta)
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=435034&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20682
Suosittelen

tuupaj:
Voin myös suositella . Mitä nyt tässä joulusta asti kyseisellä setillä kuvannut  Hyvät ja huonot puolet tulleet vastaan ja nyt tietää että minkälaista lasia haluaa seuraavaksi tai minkälaisilla ominaisuuksilla varustetun rungon haluaa . Suosittelen ensimmäiseksi järkkäriksi lämpimästi 

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu

Edellinen sivu