Siivet Jet Team & Hawk 25.6. Kauhava

(1/3) > >>

dingman:
Oli ilo päästä kuvaamaan kyseistä konetta Lentäjien Juhannuksessa 

teroe:
Jaahas, sinäkö siellä sohit kameran kanssa  . Varmaan haastavaa kuvata noin pieniä ja vikkeliä kohteita noinkin läheltä. Hyviä kuvia ja hyvin näyttivät pojilla vehkeet pysyvän lapasessa.

Btw. Mitä siinä kolmannen näytöksen startissa tapahtui, nokkapyörä näytti taittuvan alle. Tuliko paljonkin damagea?

jamiagentti:
Lainaus

Oli ilo päästä kuvaamaan kyseistä konetta Lentäjien Juhannuksessa 

Hieno kun pääsit mukaan, just katseltiin kuviasi ennen kuin "Pirkanmaan Ilmavoimat" lähti kotimatkalle, itse olen vielä Kauhavalla, ei oo niin kiire kotio.. Hawk lensi tänään vielä kaksi kertaa, kun nokkatelineen lukituksen pettämisen aiheuttama pikku vaurio saatiin korjattua. Kunhan tästä kotio pääsen laitan muutaman kuvan tännekin..

Mutta olipa hieno reissu Kauhavalle ja Lentäjien Juhannukseen, ens vuonna ehdottomasti uudestaan jos vain pyydetään.. hieno meininki 

dingman:
Lainaus

Btw. Mitä siinä kolmannen näytöksen startissa tapahtui, nokkapyörä näytti taittuvan alle.

Jep

Janne Seppänen:
Lainaus

Btw. Mitä siinä kolmannen näytöksen startissa tapahtui, nokkapyörä näytti taittuvan alle. Tuliko paljonkin damagea?

Nokkapyörän lukitus todellakin petti juuri kriittisellä hetkellä  . Onneksi selvittiin vain nokkapyörän telineluukkujen irtoamisella. Harvinainen vika, ja tietenkin juuri näytöksessä  . Lauantaina ajoin vielä kaksi lentoa eli tuon sai nopeasti korjattua lentokuntoon ja pienet kosmeettiset vauriot nokassa täytyy paikkailla lähipäivinä...

Kiitokset kaikille avustajille ja kuvaajille. Loistavia kuvia Marko! Eivätköhän Pekka ja Tanelikin laita jokusen näytille kunhan ehtivät(?). Itse työstän juuri videota lenno(i)sta. Videota ottivat allekirjoittaneen kameralla Lauri Toikka ja Hanna Räihä...ei ole helppoa tuo videonkaan ottaminen kokolailla kylmiltään 

T. Janne

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu