Dialaatikon kätköistä
i0ny:
Näitä Lentokoneita ois kiva nähdä lisääkin, joten jos vaan löytyy lisää niin laita ihmeessä
AnttiHoo:
Mä vedin ainakin joskus First Airin 727:n TNT:n edessä, en muista nähneeni niitten kasia.
Antti
Dax:
Suurkiitos lähihistorian setistäsi, Juha! Ja olkootkin vanhat kuvat vaikka kuinka "kaikkine karvoineen ynnä roskineen" - ne ovat aarteita meikäläisille! - Onko lisää?!
Juhak:
Lainaus
Mä vedin ainakin joskus First Airin 727:n TNT:n edessä, en muista nähneeni niitten kasia.
Totta! 727 se varmaan oli, rahtiritsa-lipas on vain hankalassa paikassa etten viitsinyt alkaa purkamaan koko kaappia. Mutta oliko vielä joku kolmas firma joka ajoi tänne kasilla vuosituhannen vaihteen tienoilla?
Juha
Juhak:
Löytyihän se First Air...
Huono kuva, mutta kyllä sen Boeingiksi tunnistaa
[ Attachment not found - or removed ]
Ukrainalaiset kävivät joskus Antonovilla. Tämä kuva on otettu salamannopeasti rahdin portin kulmalta ennen kuin vartija ehti ulos kopista
Näitä An-28-koneita taisi ajaa TNT:lle kaksi kappaletta, joista toinen ajettiin mäkeen Virossa jossain vaiheessa, muistelen mä.
Ja tässä vielä yksi kuva joka kertoo millaiset näkymät oli kotimaan rampista rahtiplatalle ennen bussihallin rakentamista.
Juha
Navigaatio