Uutta myllyä hankkimassa II

<< < (131/252) > >>

JoniKoljonen:
Lainaus

Saatan itsekkin miettiä tuollaista tuohon surffailu koneeseen.

pappa betalar

Osguu:
Lainaus

pappa betalar

No eiks se isän kuulukkin maksaa jos isälle ( + äidille) kasataan surffailukonetta?   

Kerosiini:
Lainaus

pappa betalar

Näissä ei ole enää edes mitään järkeä, mieti hetki ennenkuin kirjoitat turhaan. Tosiaan tilanne on kuten Osku sanoikin. Ja jos se tosiaan sua kiinnostaa, niin viimeisimmän koneeni olen itse kesätyörahoilla ostanut.

3GM65D:
Lainaus

Näissä ei ole enää edes mitään järkeä, mieti hetki ennenkuin kirjoitat turhaan. Tosiaan tilanne on kuten Osku sanoikin. Ja jos se tosiaan sua kiinnostaa, niin viimeisimmän koneeni olen itse kesätyörahoilla ostanut.

No oot kyllä tosiaan tehny todella hyvää työtä ja nyt saat nauttia sitten oikein mukavasta kokoonpanosta.. Itselläni se kesätyöhomma meni vähän ohi harmillisesti.. Niitä elämän yksiä pitkiä tarinoita.

Kerosiini:
Jep, kyllä tällä koneella kelpaa pelailla. On tosiaan tämän päivän paras hinta-laadu suhteeltaan FSX:lle, tietenkin on 980x prosessoriksi ja SSD:tä, mutta niihin palaa niin paljon rahaa suht pieneen teholisäykseen, että koen vielä ainakin tarpeettomaksi. Kaverilla jolla lähes identtinen kone oli kyllä vähentynyt FSX latausajat avausikkunaan 3 sekunttiin ja sitten siitä avausikkunasta itse peliin 5 sekunttia. Kyllähän se kelpaisi  mutta maksaa hirviästi. Ehkäpä kun halpenee noiden SSD:n hinnat.

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu

Edellinen sivu