Kuukauden kuva - Tammikuu 2010

<< < (3/6) > >>

diizei:
Joo nyt oli kyllä helppo valinta kuukauden kuvaksi.

OH-LGF
[ Attachment not found - or removed ]
300mm, f6.3, 1/2000, ISO 500

Tape:
Ei millään pahalla vaikken mitään valokuvauksesta tiedäkään mutta jos tämän ketjun ensimäinen ja tämän viestini yläpuolella oleva M11 kuva säädettäisiin dikitekniikalla kuntoon niin että siipien jättövanat ois symmetriset niin eikös ne sitten ois hyviä ? 

edit: Iliman noita jättövanatuhruja kuvat ois aivan upeat. Samaltako paikalta otetut 1-2 sek. erolla ? Sano yks joka ymmärtää kuvista jotain, minä en.

Mikko86:
Sen verran tiedän kuvista, että ovat otettu samalta paikalta. Haittaako se jotain? Tämähän oli kuukauden kuva jonka kukin valitsee/perustelee itse. Varmasti olisin itsekkin valinnut samasta tilanteesta otetun ellei akku olis kamerasta lopahtanut. Upeat vanat ja aurinko lähes keskellä kiitotietä laskuasussaan+viimeisiä vetelevä kotimainen MD11

parinapoika:
tämmönen valiintui mulla. miksikö? no, kun ne on vähän samaan suuntaan menossa

[ Attachment not found - or removed ]

mmniemi:
Lainaus

Ei millään pahalla vaikken mitään valokuvauksesta tiedäkään mutta jos tämän ketjun ensimäinen ja tämän viestini yläpuolella oleva M11 kuva säädettäisiin dikitekniikalla kuntoon niin että siipien jättövanat ois symmetriset niin eikös ne sitten ois hyviä ? 

edit: Iliman noita jättövanatuhruja kuvat ois aivan upeat. Samaltako paikalta otetut 1-2 sek. erolla ? Sano yks joka ymmärtää kuvista jotain, minä en.

Ei millään pahalla, vaikken kritisoinnista mitään ymmärräkkään, mutta jos tuon viestin asiat yhdistettäisiin, siitä kritiikin aiheesta saisi vielä vähemmän selvää.  Eli suomeksi: Mitä sinä oikein yrität sanoa (hyvällä)?

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu

Edellinen sivu