Canon EOS 500D vs Nikon D5000

<< < (10/10)

mmniemi:
Lainaus käyttäjältä: Pekka Raninen - 02.03.10, 00:20

Ja minun mielestäni a) luetun ymmärtäminen, ja b) julkinen saivartelu/besserwisseröinti aivan erityisesti ovat myös kaksi eri asiaa. Molemmat haldataan täällä kyllä, tosin jälkimmäinen - näillä kilsoilla - ainoastaan tarvittaessa ja jos erikseen tilataan. Jee jee. 

Harmittaako sinua, Mikko, että joku muukin joskus erehtyy kirjoittamaan tälle forumille? 

Täh? Nyt taisi mennä herne väärään reikään?

Siis minähän sanoin vain ja ainoastaan, että nuo mainitsemani kaksi asiaa on myös kaksi täysin eri asiaa. Ja kun tuossa sinun linkissäsi puhuttiin minun käsittääkseni tuotetuen loppumisesta joidenkin kameroiden osalta, niin ajattelin, että olisi hyvä moinen eritellä. Mutta ei olisi vissiin pitänyt. Ja ehkä mun luetunymmärtämisessä sitten oli tosiaan taas vikaa... Sorry että aiheutin taas häiriötä. Pitää pyrkiä vähentämään...

EDIT: Ja kyllä. Kyllä minua harmittaa tiettyjen ihmisten kirjoittelu tälle palstalle, ikää, ihonväriä ja nimiä erottelematta. Kiellän sen kuitenkin liittyvän mitenkään tähän ketjuun... Meitä mulkkuja on vaan moneen lähtöön...

Navigaatio

Yksi taso ylös

Edellinen sivu