Kännykkäkeskustelua

<< < (4/302) > >>

svirkkul:
Lainaus

Ja tuossa tuo 3310 toimii puheviestintävälineenäni edelleenkin. Akku tosin on niin loppu, että pitäisi pistää kiertoon koko puhelin. Josko seuraavan puhelimen ostaisi jo vihdoin uuden

Sama vika rahikaisella. Kaikki sanovat ihan samaa eikä akun vaihtokaan auta. Taitaa olla ominaisuus

kartano:
Eniten kommunikoin Messengerillä ja Skypellä. Telefoonien lista on kovin lyhyt. Oon omistanut lankapuhelimen, 3210:n ja nyt 6610:n. Ei ole kännykkämarkkinointi meikäläiseen uponnut, kamerat ja muut kouhotukset ei vaan kiinnosta. Itse asiassa tuon ekankin kännykän ostin vain siksi, kun ppl-kurssilla tuli puheeksi plaanin jättäminen/päättäminen jostain korpikentiltä...

-m

finnpilot86:
Lainaus

Itselläni on ollut luurissa sama Radiolinjan SIM-kortti alusta asti (1998). En ole vielä lämmennyt näille vaihtotarjouksillekkaan, vaikka numero säilyisi. Mitä sitä hötkyilemään, kun linjat pelaa.

Juuri ite vaihdoin pois sen kortin Vaikka hyvinhän tuo pelasi, mutta hieman tyyris näin opiskelijan kuluihin..
Puhelimia ei ole ollut montaa. Pari nokialaista oli. 3210 olin tyytyväinen mutta sitten kyllä loppui nokian ostot seuraavan nokialaisen jälkeen Tällähetkellä käytössä tasan vuoden vanha sonyericsson z600. Ja uutta sonyericssonin läppäpuhelinta odotellaan, on muuten niin hemmetin hieno. Mutta kyllä tällä soittelen vielä. Hyvin on pelannut, tyytyväinen olen. Ja merkissä pysytään.

odo:
Vuonna miekka ja keihäs, Nokia 101. Sitten joskus ei-niin-kauan sitten 5110 -> 3210 -> 3310 ja kesästä 2003 asti on ollu 6610.

Esa:
Lainaus

Johtuneeko sitten Q-alkuisten puuttumisesta luettelossa? Mutta sekin on ennen R:ää, joten oman logiikan mukaan P:n jäleen pitäisi olla se tyhjä kohta. Ei R:n ja S:n välissä?

Minulla näyttää Q:n kohdalla "ei hakutuloksia" mutta muistaakseni jotkin mallit näyttävät aina koko listaa ja hyppäävät vaan selatessa valitun alkukirjaimen kohdalle, eli silloin Q ja R menevät samaan kohtaan, kun ei Q-alkuisia ole.

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu

Edellinen sivu