Kännykkäkeskustelua
Kerosiini:
Lainaus käyttäjältä: Petri Koivisto - 06.03.10, 16:04
Dodii, nyt on sitten händyssä iPhone 3GS 32Gb. Kävin utelemassa Soneran liikkeessä että saako sen ilman soneran liittymää -> vastaus alkuun tiukka ei, mutta sitten "tai no saa sen jos on tarpeeks rahaa".
Noh kysyin että no kuinkas paljon tarttis.
"Niin paljon ettet sä halua semmosia maksaa".
No mites paljon.
"No se on kun lisätään tähän 528e pari kymppiä jostain, ja sitten 100e vielä siitä lukituksen poistosta eli jotain 700e". (olin varautunut maksamaan sen 900e)
Aha, just, no eihän se hirveesti sitten ole, mites kauan siinä sitte kestää että sen saa.
"No siinä menee kyllä jonkun aikaa ku se pitää käyttää jossain".
Just, no tota mites jos vaihdan soneraan ni saanko vastaavan liittymän mikä nyt on.
"No riippuu millanen sulla on mutta eiköhän se onnistu"
Ja siitä se sitten lähti. Tuloksena halvempi liittymä soneralta, nopeammalla netillä ja enemmän viestejä kuukaudessa Katotaan miten pojan käy...
Hyvä ostos. Itse en voisi aatellakkaan palaavani vanhaan nokiaani. Kyllä tää iphone on todella kätevä.
erkki.pulkkinen:
Lähdettiin tänään ostamaan kaverille iPhonea, takki kääntyi kun kaveri vertasi sitä OmniaII:seeni ja sitten mentiin toiseen kauppaan ja kaveri osti Omnian.
Eihän siinä iLuurissa ollut edes muistikorttia tai videopuhelu-ominaisuutta eikä siitä löydetty mitään parempaa kuin Omniassa on, paitsi se että siitä ei gatesin billy ota provisiota. Lisäksi Soneran hinnoittelu on syvältä.
PeteL:
Vihdoinkin on riittävästi tarjontaa - ainakin Shanghaissa
iPhonejakin minikokoisina, flippikannella ja vaihdettavalla akulla....
Vielä kun sais tuon typerän omenan korvattua Playboy-bunnyllä....., tai mä luulen että se olis vaan neuvottelukysymys!
http://www.cnet.com.au/shanzhai-ji-gallery-fake-phones-from-china-339297246.htm#vp
matskupu:
Lainaus käyttäjältä: Petri Lehtovirta - 15.03.10, 16:43
Vihdoinkin on riittävästi tarjontaa - ainakin Shanghaissa
iPhonejakin minikokoisina, flippikannella ja vaihdettavalla akulla....
Vielä kun sais tuon typerän omenan korvattua Playboy-bunnyllä....., tai mä luulen että se olis vaan neuvottelukysymys!
http://www.cnet.com.au/shanzhai-ji-gallery-fake-phones-from-china-339297246.htm#vp
Samasta aihepiiristä tuli torstaina dokumentti ykköseltä: Ulkolinja: Vaarallinen väärennös (Yle areena)
Koo:
Meinasi tuoli pudota alta kun vartuneeseen ikään ehtineen äitini kanssa pähkältiin kevään reissuja puolin ja toisin - hän ottaa Espanjaan mukaan miniläppärin. Katseli N900-laitetta kädessäni ja totesi että "sulla on niin helppoa kun on noin vähän kannettavaa" eikä tainnut itsekään tajuta kuinka oikeassa oli.
Navigaatio