Briggs Stratton 3,5

(1/10) > >>

susiluoto:
Eli löytyykö keltään tai mistään kuvaa miten kaasarin päällä olevat kaksi jousta tulee olla?Sain nimittäin naapurin tädin ruohonleikkurin huolikseno, poika oli pyhinä aloittanut huollon joka on nyt kesken.Eli osaset laatikossa, ja muutoin kasassa nyt, jousien paikkaa en löydä, tai montakin muttei toimivaa yhdistelmää.

TOC:
Arne,älä vaivu masennukseen...
Täältä ehkä löytyy.

http://www.briggsandstratton.com/maint_repair/manual_and_more/doclist.aspx?category=Engines&manual_type=Illustrated%20Parts%20Lists&menu=nav3&subMenu=3

Jos ei löydy niin hommaan kyllä kun sanot tarkan mallin.

TOC:
Sitten on tietenkin tää hyvin suosittu ratkaisu,toki harvemmin toimiva,että vetää kunnon näkäräiset huiluun ja toisetkin tuumaillessa......

susiluoto:
Kiitos Olle, en todellakaan tiennyt että tuo firma on tehnnyt yli 700 erimoista konetta.Nuo sivut olivat loistavat, ikävä vain ei ainoatakaan kuvaa kaasarista toimintakunnossa.
Otan siis auki toisen WHI.... pullon ja alan ajattelemaan asiaa.
Jos enklanttilainen engineeri on tuon keksinny niin minä keksin minkä näköinen tuo on Model 9L902 type 0245 E1 0311 2352.
Ja kun tuon tädin pojan tapaan joutuu ostamaan minulle lisää WHis...

Crayfishguru:
Tästä ei ole apua asiaan, mutta v-mäistä hommaa voi olla. Viimeksi jouduin purkamaan ja kasaamaan engelsmannien AMAL kaasuttimen kohta 46 vuotta sitten Joensuussa.

500 cc Triumph Tiger eteni maarata-ajojen ekan lähdön viimeisen kierroksen (kolmesta) tyhjäkäynnillä. Kaasari tukossa, koska "ilmanpuhdistimen" virkaa tekevä tiheä metallisihti ei ilmeisesti sittenkään ollut riittävän tiheä. Siis kaasari, lepo! Kaasari pura ja kokoa! Ehti juuri ennen kilpailulähtöä takaisin paikalleen. Hänniltä lähdettiin ja noustiin hyvin, kunnes viimeisellä (viides) kierroksella, tokavikan suoran lopussa sama juttu.

Loppusijoitus neljäs.

Sen verran voin lohdutukseksi sanoa, että brittien kaasareiden ON PAKKO olla simppeleitä, jos ja kun minäkin olen saanut sellaisen osiin ja taas kasaan.

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu