Lentoyhtiöuutisia - Muut uutiset

<< < (2/471) > >>

kijupa:
Lainaus

Mites UPS, DHL ja TNT?

Sori, UPS on neljäs ja Singapore viides ja Cathay kuudes.
EDIT : DHL ja TNT puutttuvat listalta. Olisiko syynä mahdollisesti, että ne lentävät muiden omistamilla koneilla eivätkä omillaan??? Listalta löytyy yksi DHLlle lentävä yhtiö, ABX

knude:
Lainaus

Ykkössijaa pitää Fedex, kakkosena on (ainakin mulle yllätys) Korean Air, kolmas on Lufthansa, neljäs Singapore ja viides Cathay. Muuten Aasian yhtiöt pitävät kärkisijoja, sillä puolet kymmenestä eniten rahtia lennättäneestä yhtiöstä tulee Aasiasta.

Korean Air on ollut suuri ja mahtava jo pitkään. Itse he pystyvät kertomaan olevansa maailman suurin koska he eivät omassa markkinoinnissaan tuo esille yhtiöitä, jotka eivät kuljeta muuta kuin rahtia. Itse asiassa Korean Air ohitti Lufthansan vasta tänä vuonna ja 1.7. he uutisoivat seuraavaa:
SEOUL (July 1)—Korean Air’s cargo operation has been ranked the world’s largest commercial airline cargo operation by the Iternational Air Transport Association (IATA).

Fedexiin taitaa kuitenkin olla jonkin verran matkaa mutta muistelen lukeneeni ykköstilan saavuttamisen kaiken kaikkiaan olevan Korean Air Cargon tavoite, eli satsaukset rahtipuolelle ovat mittavia ja onhan noita heidän konetilauksiaan täälläkin uutisoitu.

kijupa:
Lainaus

Fedexiin taitaa kuitenkin olla jonkin verran matkaa mutta muistelen lukeneeni ykköstilan saavuttamisen kaiken kaikkiaan olevan Korean Air Cargon tavoite

Tavoite on kova... Fedexin rahtitonnikilometrit ovat melkein tuplat Korean Airiin verrattuna. Fedex 14,5 miljoonaa vs. Korean 8,2 ...

knude:
Lainaus

Tavoite on kova... Fedexin rahtitonnikilometrit ovat melkein tuplat Korean Airiin verrattuna. Fedex 14,5 miljoonaa vs. Korean 8,2 ...

Niinhän tuossa taisin sanoakin, joskaan en nyt ihan samoilla sanoilla kuin sinä. Uskoisin, että tavoitteeseen on tarkoitus päästä esimerkiksi yrityskauppojen yms. kautta sillä pelkällä operatiivisella kasvulla se tuskin onnistuu ainakaan millään järjesllisellä aikavälillä.  Ja hyvähän se on, että opn tavoitteita...

nuutti:
EU ehdottaa Ylen teksti-tv:n mukaan lentoliikenteen ottamista mukaan päästökauppaan. Komission mukaan vaikutus meno-paluulipun hintaan olisi korkeintaan 9€.

-Tero-

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu

Edellinen sivu