Lappeenrannan kävijöitä

<< < (2/166) > >>

tanskaj:
Satuitko Mikael kuvaamaan viikonloppuna Ostravaan lähteneen CCA:n rahtisaabin? En ole yhtään kuvaa ko. koneesta näillä nurkilla vielä nähnyt ja nytkin konetta purettiin ja lastattiin aika tarkkaan piilossa hallin suojissa.

MikaelT:
Lainaus

Satuitko Mikael kuvaamaan viikonloppuna Ostravaan lähteneen CCA:n rahtisaabin? En ole yhtään kuvaa ko. koneesta näillä nurkilla vielä nähnyt ja nytkin konetta purettiin ja lastattiin aika tarkkaan piilossa hallin suojissa.

Enpä ollut tuolloin paikalla. Olisko tietoa onko tulossa myöhemmin käymään Lappeenrannassa?

tanskaj:
Lainaus

Tornin juurella tämä C182 odottelee kevättä. Onkohan kone jäämässä tänne pidemmäksikin aikaa?

Kone löysi tänään uuden kodin Pietarin läheltä. Nevsky Aeroclubin edustajat lensivät koneen iltapäivällä Venäjälle.

Kerhon nettisivut ja samat sivut Googlen automaattikäännöksenä englanniksi.

Crayfishguru:
HyvEjä kuvEja!

Toista - ihan toista - se oli ennen, kun piti yrittää yö- ja mittarikelpuutuksia. Tornissa valvoi "Happo" Halinen. Matti Turunen "johti", vaikka juuri mitään johdettavaa ei ollutkaan ja aikansa kuluksi hävisi shakissa lempivastustajalleni, joka EI ole erikoinen shakkihirmu.

Matin Katri sitten - paljon ennen K-kauppoja keksi Pirkka pihtauslinjan ja eikun vähäiset perhehopeat jakoon ja lienevät puhevälit edelleen uudelleenrakentamatta.

Karaokelevyiltä löytyy 6-A-1 biisi, johon olen omavaltaisesti rakentanut lennonjohtaja Matti Turunen & ex-KH yhteensopivat sanat:

Anna mulle taivaan tähden, onhan nyt jo pimeää.
Anna mulle aamuruskoon, silloin uskon emäntään.
Anna mulle rohkeasti, kyllä jaksan huomiseen.
Anna edes vähän, rakkautta tähän, yksinäiseen sydämeen.

tanskaj:
Lupaavasti lähestyvä kesä on tainnut tehdä jo tehtävänsä, kun kaikenlaiset lentolaitteet oli saatu  tänään liikkeellä. Päivän erikoisin vieras taisi olla tämä Embraer EMB-135BJ Legacy, joka tässä tekee lähtöä Sveitsiin. Mökkikauden aikana koneen voinee bongata useamminkin näillä kulmilla.

[ attachment removed ]

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu

Edellinen sivu