Bose Aviation Headset X
mcmikko:
Mistä löytyisi otsikonmukaiset kuulokkeet huokeimmalla? Jenkeistä hinta on pikaisen googletuksen jälkeen kaikkialla 995$ + postikulut ja alv sekä tullimaksut.
Kannattaako siis lähteä tilailemaan jenkeistä tuohon hintaan vai onko jotain parempaa tarjousta tiedossa? Saako ko. kuulokkeita suomesta? Jos saa niin mistä ja paljon on hinta? Jos hinta ei kauhean paljon heitä, niin tottakai mielumin tukee suomalaista yrittäjää.
jlaukkanen:
Mitä jos kokeilisit tätä johtolankaa: http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,76377.0.html
ronnband:
Terve Mikko,
kuulokkeet löytyy Suomesta 2 vkon päästä yllä mainitsemaasi hintaan, +rahti, tulli ,Alv22% tässä järj.
Meillä on Aircraft Spruce & Specialityn Scandinavian edustus ja homma lähdössä käyntiin.
Olen vasta reilun viikon verran ollut Aircraft Spruce & Secialityn Scandinavian edustaja, ja puhelin on soinnut.
Olen tavoiteltavissa pääsiäisenä joka päivä 07-23. Sota tai mailaa andre.ronnberg (tähän tulee sarvi a) ronema.inet.fi 0400-429677 niin hommataan sinulle kunnon headsetit.
Terveisin Andre Rönnberg
Ronema Oy
Ps. Jos ei tuote kelpaa sulle niin pidän sen itte;=)
JAQ:
Mulla on yhdet käyttämättömät Malmilla
marquise:
Millaisilla liittimillä?
Peter
PS.
Sääli ettei Siivet-lehden testiin ollut saatu tätä mallia. Ulkomaisissa ilmiailulehdissä se on lukuisissa testeissä ollut kiistaton voittaja vuodesta toiseen.
Itse lensin muutaman päivän Senecalla jossa oli David Clarkin aktiivisesti melua vaimentavat kuulokkeet. Huh, olivat varsinaiset ruuvipuristimet ja ääni tuli kuin kaivosta. Käydessäni eilen Jyväskylässä hain omat Bose X:t toimistolta. Eri oli todella huikea, positiiviseen suuntaan.
Itse ostin pari viikkoa sitten yhdet lisää ja päädyin Aircraft Spruceen, koska se oli sekä huokein että vuosien ajalta tutuksi käynyt toimittaja. Bosen viralliset eurooppalaiset edustajat pyytävät lähes 1.5 -kertaisia hintoja Brucen 995 USD hintaan nähden.
Peter
Navigaatio