Nikonilta pari runkoa ja jokunen lasi...

<< < (2/56) > >>

mmniemi:
Lainaus

Me mitään zuper prime telejä tarvita. Prkle 80-400mm VRII pöytää

Jos raha ei olisi ongelma, kyllä minä aina tuollaisen 600 millisen ottaisin ennen 80-400:sta Mutta tuo on kyllä totta, että tuossa kohdassa on Nikonilla tällä hetkellä varmaan suurin aukko. 100-400millinen canootti tarvitsee oikeasti vakavan kilpailijan...

odo:
Lainaus

Me mitään zuper prime telejä tarvita. Prkle 80-400mm VRII pöytää

Jotenki kun katsoo noita julkistuksia, pitkät telet VR:llä + D3 niin saa fiilikset että Nikon selkeästi haluaa tunkea takaisin urheilukuvaajien yms. markkinoille jotka Canon on aika hyvin saanut vallattua viimevuosina nopeilla rungoilla ja vakautetuilla superteleillä. Ihan oikea veto mun mielestä. D3 taitaa olla eka digilaite joka on yhtäaikaa full frame ja nopea...

svirkkul:
Lainaus

Jotenki kun katsoo noita julkistuksia, pitkät telet VR:llä + D3 niin saa fiilikset että Nikon selkeästi haluaa tunkea takaisin urheilukuvaajien yms. markkinoille jotka Canon on aika hyvin saanut vallattua viimevuosina nopeilla rungoilla ja vakautetuilla superteleillä. Ihan oikea veto mun mielestä. D3 taitaa olla eka digilaite joka on yhtäaikaa full frame ja nopea...

Jep siltä se vaikuttaa, hauska ominaisuus tuossa D3:ssa on että siinä voi käyttää DX linssejä mutta megapikselit tippuu 5,1:een, onko Canonilla vastaavaa? Tosiaan Canonin 100-400mm:n on saanut rellestää jo ihan liian kauan. Itse odotin että 24-70:een oltais ympätty VR, mutta ei 

OT: NFL:ssähän on tämä "Canon liivit päälle tai ei tarvi näkyä kentän varressa" -systeemi. 

hnpilot:
Lainaus

OT: NFL:ssähän on tämä "Canon liivit päälle tai ei tarvi näkyä kentän varressa" -systeemi. 

OT jatkoa:
Olin jostain lukevinani että MM-Osakassa kaikilla kuvaajilla taitaa olla Nikon-liivit...

hannu

Esa:
Tuo 24-70 on varmaankin D3:n "kittilinssiksi" tehty. Sehän on kinokoon normaalialue-laajakulma-zoom. En oikein näe tuota DX-putkena. Jos haluaa valovoimaa, sitä saa paljon enemmän, halvemmalla ja paremmalla kuvanlaadulla normaalialueen primesta. Jos taas haluaa normaalialueen zoomin, sen olisi hyvä ulottua myös laajakulman puolelle. Lisäksi 24 mm on kinossa jo leveähkö laajakulma, mikä tekee hintaa, ja DX:ssä se mikä maksaa jää kuvan ulkopuolelle.

VR:n ymppääminen huipputeleihin oli odotettavissa. Sehän on pieni muutos ja parantaa kilpailukykyä. Hinnaltaan nuo ovat kaikki sellaisia, ettei paljon tarvitse kuolata.

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu

Edellinen sivu