DVD-asema ei lue mitään levyä

(1/5) > >>

Mikk0:
Kone tuli huollosta ja täytyisi asentaa näytönohjaimen ajurit, mutta  dvd-asema ei pyöritä levyä. DVD-asema ei lue levyä ja siellä sisällä kuuluu omituinen ääni sellainen, kun joku olisi rikki tai sitten se yrittää lukea. Olen myös kokeilut muita levyjä, mutta tuloksetta. Pitääkö sitä mennä ostamaan uutta asemaa    .

sami:
Villi arvaus.. Se on rikki.    Tai sitten ovat rähmineet jonkun johdon löysälle, kannattaa ne tarkistaa.

Jos se ennen "huoltoa" toimi niin sitten kannattaisi sieltä alkaa kysellä...

Esa:
Jos DVD-asema ei lue levyjä ja sen piuhat ovat kunnolla kiinni, se on rikki 99% varmuudella. Se 1% kattaa epätavalliset softaviat. Levyn lukeminen on niin perusjuttu, että sitä ei juurikaan saa softalla sekaisin. Uuden, paremman DVD±RW-aseman saat muutamalla kympillä.

Mikk0:
Ok täytyy katsoa jos vaikka on huoltaessa vahingossa huonosti kiinnittänyt tai irrottanut.

EDIT: Kiitoksia kummallekkin piuha oli jostain syystä irronnut ja nyt pelittää! 

Mikk0:
En viittinyt tehdä uutta aihetta tästä minun tietokone ongelmista. Yritin kuunnella musiikkia lähinnä mp3 tiedostona kovalevyltä (ollaan yritelty myös CD-levyltä) , mutta mitään ei kuulu. Kaiken maailman vianmääritykset ja biossit käyty läpi, mutta ei kuulu mitään. Järjestelmä äänet ei kuulu myöskään. Minulla on tavallinen AC 97 Realtek äänikortti eli siis normi äänikortti tietokoneessa. Ei tässä muu varmaa auta, kun viedä kone huoltoon katseltavaksi tai sitten ostaa uusi äänikortti .

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu