Turusta 16.6.06 (mm. OH-BLU, TNT ja R44). Lisätty mm. Citation X 20.6.06.
FINLAS:
No niin tuli aamulla lähdettyä EFTU:lle ja tässä vähän satoa aamupäivältä. Laitan mahdollisesti myöhemmin vähän parempia versioita joistain kuvista, mutta tässä nyt kuitenkin jotain otoksia.
1. Kentällä oli vastassa mm. tämä Piper, kun saavuin paikalle noin 07.35.
[ Attachment not found - or removed ]
2. Sama piiperö.
3. Ja viellä yksi kuva edestä.
4. ES-KRE...Helsingistä tietenkin.
5. TNT:n Avro saapui siinä 08.20...ei oikein hääviä kuvaa saanut, kun tuli 08:lle.
6. Tsekkailua.
7. Ja pyrstö kuva viellä ATR:stä.
8. Dodiin. Noin kello 08.50 TNT:n Avro pääsikin jo lähtemään. Eipä kauaa viipynyt.
9. Sitten skannerista kuului, että tulossa oli Blue1. Ensin ajattelin, että sieltä tulee ihan Avro, mutta ihmettelin kanssa, että miksi Blue1 aikoi jatkaa matkaansa Tampereelle. Päätin mennä ottamaan laskevasta Blue1:sta kuvan, mutta sitten sieltä tulikin MD-90 eikä Avro. Varsin mukava yllätys oli.
10. BLU ei kauaa viipynyt vaan rullasi 08:n päästä oikeastaan suoraan kiitoradalle deltan kautta takaisin ja siitä sitten rullasi 08:lle nousuun.
11. Ja ilmassa ollaan jälleen...vartin ehti kone olla maassa. Tämä kuva otettu 11.30.
12. Pirkkalaan tosiian lähti Turusta.
13. Yksi kuva ylimenevästä liikenteestä.
14. HEP oli myös paikalla. Tässä kone "rullailee" ykköshallin eteen. Tämä kuva otettu 13.15.
Sellaiset ei niin häävit kuvat tällä kertaa.
Miksu:
MOI!
Hyviä kuvia. Mutta miksi minä olen aina pois kun esim. MD-80 tulee.
JaniV:
Pirkkalassa olin säkällä kun tuo BLU tuli.. muutama kuva löytyy näköharhoja EFTP:ltä treadista.
ko. kone näköjään tehnyt tänään reissua ihan kiitettävästi.
GShock:
Olin itse Bravolla Pirkkalassa juuri kun tuo tuli ja se rullasi vain kiitotien päädystä toiseen ja tukki jonkun aikaa odotuspaikan ennenkuin sitten juuri ennen meikäläistä lähti kohti Vaasaa.
Stumppi:
No nyt selvisikin, mikä kone se sorvaili Turun päällä, kun töissä kuuluikin koneen ääntä... Harmi vain, että en tuota mädäriä nähnyt.. Mutta kuulin sen kyllä!
Navigaatio