Biletyksestä....

<< < (2/13) > >>

Tatu:
Lainaus

No siis sellanen lähentely ja liian läheinen olkaan taputtelu.(Tuo saa sen kyllä kuulostamaan siltä että he pitävät minua jotenkin viehättävänä    )

Öö... jos kyseessä on sukupuoli mistä sinä eniten tykkäät niin come on... it's a game, play it! 

Lainaus

Siis en minäkään tuomitse sitä jos käy ottamas yhden tai kaksi ja pelaa vaikka biljardia samalla. Se on ihan mukavaa.

Jees, sinä teet sitä mikä sulle sopii.

Lainaus

Mutta täytyykö vetää överit?

Ei tietenkään täydy. Se vain ei ole sinun asiasi miettiä mitä muut tekevät. Ikävää ja ymmärrän todellakin pettymyksen kun olen joskus itse samassa tilanteessa maailmaa ihmetellyt, mutta kun ihmisiä on joka lähtöön.

Lainaus

Siellä juhlissa mietin että minä taidan olla tässä talossa (mukavien vartijoiden) lisäksi ainoa vastuullinen ihminen ja että noille kännääjille ei saa koskaan antaa mitään vastuullista työtä(esim. lentäjä).

Se mitä kukin tekee vapaa-ajallaan ei kuulu muille, eikä lentäjienkään tarvitse istua kotona vapaapäivinä. Vastaus mietelmääsi on se että kyllä heille saa antaa vastuullista työtä, näin on aina tehty ja näin tullaan aina tekemään. Jos alkoholi muodostuu ongelmaksi työelämässä, mikä on ihan eri asia, niin siitäkin yleensä seuraa tietyt kuviot ja henkilöt poistetaan vastuullisista tehtävistä tavalla tai toisella.

Lainaus

Mutta kaipa se johtuu lähinnä siitä että itse hakeudun sellaiseen seuraan jossa tunnen olevani osa porukkaa enkä mikään outolintu.

Niin paitsi eilen... 

Anyway, eipä noita kannata sen ihmeemmin jäädä miettimään.

avrorj85:
Niin, ja eihän kerta vielä homoksi tee.........

Sori, oli pakko laittaa kun tuo poikarakkaus otettiin esille...

avrorj85:
Siis heihei. Viinan juomisessa ei ole mitään pahaa kun sitä kohtuudella ja joskus myös reilustikin nautitaan! Viina on useiden ihmisten tapa rentoutua tässä nykymaailman valitettavan stressaavassa elämässä. Ihmistä ei voi tuomita alkoholin nauttimisen takia! Alkoholismi on sitten eri asia.

Viina on viisasten juoma!!!!!

Tatu:
Lainaus

Kyllä ainakin mun tapauksessa kuva ihmisestä muuttuu aika paljon jos näen sen kännissä. Että jos pitäisi ottaa vastuulliseen duuniin sellainen jonka olen nähnyt kännissä ja sellainen jota en ole, niin kyllä ottaisin sen josta minulla on parempi kuva. Eli varmaan arvaatte kumpi olisi kyseessä...En vaan voi sille mitään että en suhtaudu yhtä kunnioittavasti niihin jotka vetävät liikaa viinaa.

No ehkä tähän kaikkeen tottuu... ikävä tilanne sinulle olisi esim. se että pomosi, jota kunnioitat ja joka työssä osaa asiansa, sattuu vapaa-ajallaan olemaan viinaan menevä jolloin sinulla on tässä vaikea moraalinen ongelma. Ja näitä esimerkkejä voi sitten löytää lisää mielin määrin....

Minusta kannattaa ennemminkin miettiä sitä kuinka nämä ihmiset kohtelevat sinua jos heidän kanssaan tarvitset olla tekemisissä. Tähän kun voit itse vaikuttaa. Voit hyvin kieltäytyä keskustelemasta joistakin asioista jos jompi kumpi tai molemmat ovat liian humalassa. On luonnollista että ihmiset ovat baarissa niin kuin ovat, jos tätä tapahtuisi työpaikalla niin silloin on luonnollista ja oikein miettiäkin kunnioituksen kohdetta.

avrorj85:
Ja nyt vielä täytyy tähän todeta ihan rehellisesti kun tuosta töihin ottamisesta alkoholin nauttimisen perusteella puhuttiin, niin ennemmin ottaisin töihin alkoholia normaalisti nauttivan immeisen kuin absolutistin.

Ko. "sairauden" mukana kun tahtoo tulla aina jotain muitakin onkelmia.

Saatan olla nyt melko julma mielipiteeni kanssa.

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu

Edellinen sivu