Japanin ilmavoimien 747 Tampereella

(1/17) > >>

Tässä olisi muutama kuva tuosta erikoisuudesta. Mielenkiintoinen tapa tuo, että ensin läpilasku ja sitten vasta laskuun. Toi käsittääkseni korkea-arvoisia sotilashenkilöitä.

[ Attachment not found - or removed ]

piitu:
Sait näköjään "hieman" parempia kuvia kuin meikäläinen. Tosin olin taas armotta myöhässä (tai siis kone oli reilusti etuajassa), mutta nopeusrajoituksia venyttämällä ehdin kuitenkin vastavalon puolelta saamaan muutaman kuvan siitä varsinaisesta laskeutumisesta. Eipä näitä a.nettiin kannata edes yrittää, mutta jäipä kuitenkin itselle jonkinlainen dokumentaatio tästä harvinaisesta vieraasta.

ApoN:
Lainaus

Eipä näitä a.nettiin kannata edes yrittää, mutta jäipä kuitenkin itselle jonkinlainen dokumentaatio tästä harvinaisesta vieraasta.

Joo, elämää on myös A.netin ulkopuolella.. 

Se tuntuu joskus unohtuvan itse kultakin. Oliko tietoa miksi noinkin erikoinen vieras juuri Tampereella? Tai siis se tuli selväksi, että arvovaltaisia sotilashenkilöitä, mutta minkähän takia? Tuntuu oudolta että Nipponin pojilla olisi mitään asiaa tänne pohjoiseen...

renkomi:
Lainaus

Mielenkiintoinen tapa tuo, että ensin läpilasku ja sitten vasta laskuun.

Itse olin autolla lakalaivan kohdalla Hki-Tre moottoritiellä kun kone näkyi loppuosalla, ja kun pääsin kentälle 10 min päästä, kone oli kynnyksellä, joten tuo läpilasku selittääkin sitten sen. Miksiköhän teki läpilaskun?

piitu:
Lainaus

Oliko tietoa miksi noinkin erikoinen vieras juuri Tampereella? Tai siis se tuli selväksi, että arvovaltaisia sotilashenkilöitä, mutta minkähän takia? Tuntuu oudolta että Nipponin pojilla olisi mitään asiaa tänne pohjoiseen...

Eikös tuolla EFTP:n saapuvat/lähtevät -threadissa ollut puhetta, että tää visiitti liittyy jotenkin ASEM-kokoukseen?

Aika paljon 747 veti porukkaa katsomaan/kuvaamaan.

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu