Montako kuvaa LIASista?
odo:
Lainaus
Ei se oikeasti olekaan, tuo nyt vain oli enemmän tai vähemmän sisäpiirin vitsi, joka lähti siitä kun Juha osti vanhan filmirunkonsa tilalle vuosi sitten uuden filmirungon..
Vaikka itsekin ehdottomasti arvostan filmille kuvaamista, olen kuitenkin sitä mieltä, että monessa tapauksessa etenkin ilmassa olevaa konetta kuvattaessa digisysteemi antaa enemmän anteeksi kun kuvia voi räpsiä hiukan eri ajatusmallilla kuin filmille (paitsi tietenkin jos raha ei ole este tai joku muu maksaa). Tuosta toki saisi aikaan sodan joten ei siitä sen enempää. :-X
Taitaa olla myöhäistä jo välttää se sota kunhan eräät tyypit näkee tämän threadin.
Itse kuvaan digille ja se on ihan jees. Mutta ei se digikään mikään totaalisen autuaaksi tekevä juttu ole. Filmille on paikkansa vielä.
tigert:
Lainaus
Taitaa olla myöhäistä jo välttää se sota kunhan eräät tyypit näkee tämän threadin.
Mitkä ihmeen eräät tyypit? Puhu suomea, poika
//T
odo:
Lainaus
Mitkä ihmeen eräät tyypit? Puhu suomea, poika
Kyllä tuo varsin suomea on. Pakkoko mun on nimiä sanoa
kooma:
Lainaus
2359 kpl perjantaista maanantaihin
Ilman kannettavaa tietokonetta olisi kyllä ollut kortit ahtaalla, joten se vähän korotti kuvien määrää.
2143 pcs, sama juttu. ypyä voitti muutamalla ruudulla enemmän
svirkkul:
Reilu 300 kpl eli kahden gigan verran RAW+jpg. Vielä kun joskus ehtisi editoimaan kuvat.
Navigaatio