Estonian turmasta 10 vuotta

(1/10) > >>

Ilkka:
Ko. tragediasta on huomenna tasan 10 vuotta.
Muistan tapauksen hyvin, kun BF-Lennon toimistoon pamahti heti seuraavana aamuna ranskalaisia toimittajia/kuvaajia, jotka halusivat heti tapahtumapaikan yläpuolelle kuvaamaan...Vaikka eihän siellä enää silloin juuri kuvattavaa ollut. Laitos oli pikapikaa pistänyt onnettomuuspaikan yläpuolelle uuden lentokieltoalueen GND/5000 ft, joten siitä yläpuolelta oli käytännössä mahdotonta saada mitään kuvaa. Palasivat takaisin tyhjin käsin.
Muistatko missä itse olit silloin?

ToniH22:
Muistan hyvinkin tuon päivän, taisin olla Kontiolahden ylä-asteella aamuhartauksessa jossa vietettiin hiljaista hetkeä Estonian uhreille.
Aurinko paisteli kylmänä päivänä. Ei ole mielestä hävinnyt mihinkään.

Juffe:
ehh..sillon 8 vuotta täyttäneenä ei oikein vielä tajunnut turman suuruutta, kun pikkupoikana katselin Hyvää huomenta Suomea... Muistan kyllä kuinka asiasta puhuttiin koko päivän televisiossa ja radiossa.

motojuzzi:
Ei mitään tarkempaa muistikuvaa, 7v. ja koulussa varmaan olen ollut, kavereiden kanssa sitten myöhemmin kovasti jauhettiin tapahtuneesta tyyliin: "mä olisin ainakin selvinnyt sieltä, kun oisin tehny niin ja niin"..

Esa:
Ei hemmetti, joko siitä niin kauan on? Sama kämppä, sama työpaikka, tuntuu että vasta äskenhän se. Aamulla oli radio herättämässä ja aika äkkiä kävi selväksi mitä on sattunut.

Navigaatio

Yksi taso ylös

Seuraava sivu